من-را-مجبور-به-افشا-سازی-نکنید

عبدالرشید دوستم، به مناسب گرامی داشت از شانزدهمین سالروز شهادت احمدشاه مسعود اظهار داشته است من را مجبور به پرده برداری نکنند.

به گزارش افغان نیوز: آقای جنرال دوستم تصریح نمود که این ائتلافملی در آینده نزدیک با حضور گسترده از اقشار مختلف مردم در کابل اعلام موجودیت خواهد کرد. به گفته‌ی آقای دوستم، این ائتلاف که به منظور جلوگیری از دسیسه‌های «خطرناکی» از بیرون و داخل کشور علیه رهبران سیاسی شکل گرفته است، هواداران زیادی در میان اقشار مختلف مردم دارد.

وی دیدگاه های منفی در مورد ائتلاف ملی  نجات افغانستان را بی اساس خوانده و گفته است که تشکلیل دهنده گان این ائتلاف دارای تجارب سیاسی و نظامی می باشند و ما در پی سقوط نظام نیستم و نمی خواهیم تیشه به پای خویش بزنیم

آقای دوستم از اشرف غنی خواست که به حرف مردم و کسانی که در جهت شکل گیری حکومت فعلی عرق‌‌ریزی کرده اند اعتماد کرده و به جای گوش دادن به حرف های سه- چهار نفر، به صدای سی و پنج میلیون جمعیت افغانستان گوش بدهد . وی گفت، من به اعزام نظامیان جدید امریکا به افغانستان که بخاطر تربیت و آموزش نیروهای ما و همکاری با آن‌ها صورت می‌گیرد، موافق هستم و بر تقویت و تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تاکید دارم.

من را مجبور به افشا سازی نکنید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد