منظوری-چهار-قرارداد-به-ارزش-بیش-از-۱-۱-میلیارد-افغانی

کمیسیون تدارکات ملی ۴ قرارداد را به ارزش بیش از ۱,۱ میلیارد افغانی منظور کرد که شامل منابع افزودشده در برنامه میثاق شهروندی در ولایات تخار و بدخشان می باشد.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ هفته‌وار کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور در ارگ دایر گردید.

کمیسیون تدارکات ملی پروژه ها را مورد بررسی قرارداده و در نتیجه ۴ قرارداد را به ارزش بیشتر از ۱,۱ میلیارد افغانی منظور کرد که این قراردادها شامل منابع افزودشده در برنامه میثاق شهروندی در ولایات تخار و بدخشان، ملزمات اطفائیه و ضد حریق مورد ضرورت ریاست حالات اضطرار وزارت دفاع ملی و تعدیل با افزایش قیمت سرک ارملک الی لامان و تعدیل با افزایش قیمت پروژه انکشاف مالداری وزارت زراعت می باشد.

علاوه برآن، کمیسیون تدارکات ملی تمدید میعاد پروژه لین دوم سرک کابل – لوگر، سرک میدان هوایی قندهار، تدارک میز و چوکی متعلمین در ۱۳ ولایت کشور را نیز مورد تایید قرار داد.

اما کمیسیون تدارکات ملی اعطای قرارداد بند شورابه ولایت سرپل را به کمپنی روسی پینشهادی منظور نکرده، فیصله کرد که داوطلبی مجدد با روش مقید میان کمپنی‌های معتبر بین المللی دیگر صورت گیرد.

در اخیر کمیسیون پیشنهاد وزارت دفاع ملی مبنی بر سرنوشت قراردادهای پرزه‌جات هاموی، تایر و پرزه‌جات تیلری را مورد مداقه قرارداده و فیصله‌کرد که هیأت مختلط وزارت‌های اقتصاد و مالیه،  لوی‌سارنوالی و اداره تدارکات ملی اجناس، قیمت‌ها و بودجه را طبق هدایت کمیسیون مورد بررسی قرار دهند.

در این جلسه، محمدسرور دانش معاون دوم ریاست‌جمهوری، داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه، وزرای مالیه و اقتصاد، سرپرست وزارت عدلیه، مسؤلین اداره تدارکات ملی، ناظرین ملی و بین‌المللی از جمله کاکس پارلمانی مبارزه با فساد، دیدبان شفافیت افغانستان، کمیسیون‌های مالی و بودجه و اقتصاد ملی ولسی‌جرگه و سیستیکا حمایت قاطع نیز حضور داشتند.

منظوری چهار قرارداد به ارزش بیش از ۱,۱ میلیارد افغانی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد