نمایشگاه-بهاری-خدمات-برتر-ملی-در-کابل-برگزار-شد

مقام‌های امارت اسلامی در افتتاح نمایشگاه بهاری از شهروندان کشور خواست تا از تولیدات داخلی استفاده نموده و در بهبود وضعیت اقتصادی افغانستان سهم بگیرند.

به گزارش افغان نیوز؛ مقام‌های امارت اسلامی در جریان افتتاح نمایشگاه بهاری تحت عنوان "خدمات برتر ملی" در قصر دارلمان کابل می‌گویند که حکومت سرپرست برای سرمایه‌گذران و تاجران سهولیت‌های بیشتری را ایجاد نموده و از آنان خواست تا در زمینه تولیدات داخلی کشور تلاش‌های جدی نمایند. 

قدرت الله جمال، معین وزارت صنعت و تجارت در افتتاح این نمایشگاه گفت که امارت اسلامی در تلاش است تا مراکز صادراتی را در زون‌های کشور آماده نماید. 

جمال افزود که با آماده سازی مراکز صادرات در زون‌های کشور، میزان صادرات افزایش و تولیدات داخلی به نمایش گذاشته خواهد شد. 

عبداللطیف نظری، معین مسلکی وزارت اقتصاد در این نمایشگاه گفت که نهادینه سازی مصرف تولیدات داخلی کشور در اولویت کاری امارت اسلامی می‌باشد و از مردم خواست تا از تولیدات داخلی استفاده نمایند تا اقتصاد کشور بهبود یابد. 

نظری بیان داشت که امارت اسلامی برای سرمایه‌گذران و تاجران داخلی و خارجی سهولیت‌های بیشتری را ایجاد نموده و از آنان خواست که در افغانستان سرمایه‌گذاری نمایند.

تسل خان، مسوول برگزار کننده نمایشگاه بهاری نیز گفت که در این نمایشگاه ۲۵۰ تاجر و سرمایه‌گذار شرکت نموده که ۱۰۰ تن آنان زنان هستند.

او افزود که هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها، حمایت از تولیدات داخلی کشور می‌باشد.

عاطفه بهار حبیبی، یکی از اشتراک کنندگان از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها استقبال کرده و می‌گوید که چنین نمایشگاه‌ها برای نمایش و بازاریابی محصولات داخلی مفید می‌باشد. 

او از امارت اسلامی و تمام تاجران و سرمایه‌گذاران کشور خواست که در قسمت تولیدات داخلی کشور توجه جدی نمایند.

گفتی است که این نمایشگاه‌ با روز اول سال ۱۴۰۲ خورشیدی همراه شده که بازیدکنندکان بخاطر تفریح و بازید از قصر دارلمان در این نمایشگاه حضور یافتند. 

 

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

 

 

نمایشگاه بهاری "خدمات برتر ملی" در کابل برگزار شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد