هراس-افکنان-به-صلح-اعتقاد-ندارند-زنان-در-صفوف-پلیس-افزایش-یابد

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با تأکید بر حمایت از نیروهای امنیتی کشور گفت که هراس افکنان هیچ‌گونه اعتقادی به صلح و آرامش ندارند.

به گزارش افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در امروز چهارشنبه در کنفرانس آینده پلیس افغانستان گفت که نیروهای امنیتی افغانستان با گروه‌های شیطانی و تاریکی در جنگ هستند.

وی در این برنامه که امروز چهارشنبه(10سنبله) در کابل برگزارشده بود تصریح کرد که مخالفان مسلح هیچ‌گونه اعتقاد و باورمندی به صلح ندارند و به همین خاطر باید سرکوب شوند.

او همچنان علاوه کرد که باید آمار زنان در صفوف پلیس افزایش یابد چون نیاز است تا زنان در کنار مردان برای وطن و هم‌وطنشان خدمت کنند و از سو دیگر می‌توانند پلیس را به جوامع نزدیک‌تر سازند.

وی بیان کرد: به رهبری وزارت داخله و فرماندهان ارشد دستور داده‌شده است تا از آن دسته از اعضای پلیسی که جان خود را برای مردم کشور فدا کرده‌اند، حمایت کنند.

عبدالله اظهار کرد: دولت متعهد است تا اقدامات ضروری را برای اصلاح پلیس روی دست گیرد تا به نیروهای پلیس برای حفاظت از قانون کمک کند.

قابل ذکر است که چندی پیش نیز رئیس اجرائیه بیان کرده بود نیروهای امنیتی افغان باید بدون اندیشه و رحمی علیه هراس افکنان مبارزه کنند و طالبان و سایر گروه های تروریستی را دشمن علم و دین خوانده بود.

هراس افکنان به صلح اعتقاد ندارند/ زنان در صفوف پلیس افزایش یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد