هزار-خانواده-بی‌بضاعت-در-کابل-مواد-خوراکی-دریافت-کردند

مسوولان موسسه «AFAD» در هماهنگی با ریاست مهاجرین ولایت کابل برای یک هزار خانوادۀ بی‌بضاعت بسته های مواد خوراکی توزیع کردند.

به گزارش افغان نیوز؛ جیهاد ارگینایی، سفیر ترکیه در افغانستان، امروز سه‌شنبه( 16، قوس ) هنگام توزیع این کمک ها به خبرنگاران گفت: تیم کمک‌های بشردوستانه AFAD بیش 34 هزار بسته مواد غذایی را برای خانواده های نیازمند در افغانستان توزیع خواهد کرد.

آقای ارگینایی گفت: ترکیه در هر شرایط در کنار مردم افغانستان بوده و به کمک‌های بشردوستانه شان ادامه خواهند داد. براساس سروی انجام شده، قرار است 23 هزار خانواده نیازمنده از این کمک‌ها مستفید شوند.

در همین حال، ارسلان خرتی، معین وزارت مهاجرین و عودت کنندگان گفت: این وزارت تلاش می‌کند تا به صورت هفته‌وار خانه‌های بی‌بضاعت را شناسایی و تحت پوشش کمک‌های غذایی قرار دهد.

وی اظهارداشت که تیم سروی وزارت مهاجرین به صورت شبانه روزی کار کرده تا افراد نیازمند از این کمک‌ها مستفید شوند. بنابراین، وضعیت اقتصادی مردم به زودی بهبود خواهد یافت.

او تصریح کرد که امریکا پول‌های منجمد شده مردم افغانستان را باید آزاد کند تا مردم از این شرایط بحرانی نجات یابند.

با این وجود، موسسه AFAD امروز بسته‌های مواد خوراکی را که شامل آرد، برنج، روغن، شکر، چای و روب می‌شود برای یک هزار خانواده نیازمند در کابل توزیع کرد.

مسوولان این موسسه می‌گویند که کمک‌های بشردوستانه مردم ترکیه در کابل و ولایات برای خانواده‌های مستحق توزیع خواهند شد.

این کمک‌ها در حالی انجام می‌شوند که سازمان جهانی غذا هشدار داده تا پایان سال جاری میلادی بیش از 90 درصد نفوس افغانستان زیر خط فقر قرار می‌گیرند.

هزار خانواده بی‌بضاعت در کابل مواد خوراکی دریافت کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد