هویت-تن-از-بدهکاران-شرکت-برشنا-افشا-شد

در لیست ۸ نفری که از سوی شرکت برشنا منتشر شده است، مقام‌های پیشین حکومت، نماینده‌گان پیشین مجلس، اعضای خانوادۀ مقام‌های پیشین و برخی مقام‌های حکومت کنونی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش افغان نیوز: شرکت برشنا در ادامۀ افشاسازی نام بدهکاران‌اش، این‌بار نام بدهکاران این شرکت از ولایت‌های کابل، ننگرهار، پروان و غور را افشا کرد.  

در فهرستی که شرکت برشنا منتشر کرده است، مقام‌های پیشین حکومت، نماینده‌گان پیشین مجلس، اعضای خانوادۀ مقام‌های پیشین و برخی مقام‌های حکومت کنونی به چشم می‌خورد.

این درحال است که امان الله غالب، رئیس شرکت برشنا ناوقت روز سه شنبه(31، ثور) در مراسم امضای تفاهمنامه با دادستانی کل کشور گفت؛ حدود 300 تن از سارقین برق در کل کشور وجود دارد و 202 تن آنان تنها در کابل زندگی می کنند.

آقای غالب تصریح نمود که مبلغ 108 میلیون افغانی از مقامات و ادارات مقروض شرکت برشنا جمع آوری شده و حدود 3 هزار و 310 تن هنوز باقیات بل(قبض) برق شان را پرداخت نکرده اند.

وی هشدار داد که شرکت برشنا تصمیم دارد تا لیست ۳۰۰ تن از سارقین برق را که شامل افراد سیاسی، حزبی، جهادی و قوماندانان نیز می باشد، همگانی ساخته و هویت کامل آنان را در دسترس رسانه ها قرار دهد.

هویت 8 تن از بدهکاران شرکت برشنا افشا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد