وزارت-شهرسازی-در-تطبیق-پروژه-ها-مشکل-دارد

رییس جمهور غنی می‌گوید که وزارت شهرسازی از لحاظ تطبیق پروژه ها مشکل دارد و باید در قسمت برداشتن چالش ها در تطبیق پروژه ها، با والیان به گونۀ هماهنگ عمل کنند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جلسۀ اختصاصی شورای عالی اقتصاد که عصر دیروز از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، گفت که وضعیت وزارت شهرسازی از لحاظ پالیسی خوب است، اما از لحاظ تطبیق پروژه ها مشکل دارد و باید رؤسای ولایتی این ولایت در قسمت برداشتن چالش ها در تطبیق پروژه ها، با والیان به گونۀ هماهنگ عمل کنند.

غنی افزود: در صورتی می توانید کمک ها را برای ایجاد پارک های صنعتی دریافت کنید که مشکلات حقوقی نداشته باشند و همچنان والیان باید مطالبات و مشکلات شان را با وزارت شهرسازی در میان بگذارند و این وزارت مکلف است تا به زودترین فرصت به مشکلات رسیدگی نماید.

وی با تاکید بر اینکه کارهای وزارت شهرسازی تسریع گردد، گفت که من بعد از این با والیان جلسات متواتر خواهم داشت و باید چالش های حقوقی فراراه پروژه های انکشافی حل گردد.

رئیس جمهور گفت که به منظور جلب سرمایه گذاری باید موانع بیروکراسی برداشته شود و همچنان پروسۀ انتقال زمین بخاطر اعمار شهرک ها بر مبنای قانون، سرعت یابد.

آقای غنی بر حل مشکلات برق تاکید ورزید و گفت که باید در مورد برق، پلان واضح داشته باشیم و بالای سکتوری سرمایه گذاری شود که زود نتیجه می دهد و در قسمت سرمایه گذاری در عرصه زراعت باید گام های اساسی برداشته شود.

اشرف غنی بر ارائه طرح های جدید سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت که باید روی تولید وسایل طبی سرمایه گذاری صورت گیرد.

رئیس جمهور در اخیر سخنانش به وزارت های سکتوری هدایت داد تا مشکل زیربنا و برق را به گونۀ اساسی حل کنند و برای زنان در پارک های صنعتی باید فرصت های بیشتر سرمایه گذاری فراهم گردد.

وزارت شهرسازی در تطبیق پروژه ها مشکل دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد