پروژه‌های-مختلف-به-ارزش-میلیاد-افغانی-منظور-شد

دفتر معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای ا.ا می‌گوید که ۲۴ پروژه مختلف به ارزش نزدیک به  ۱۰ میلیارد افغانی، از سوی کمیسیون تدارکات ملی منظور شده است. 

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای ا.ا با نشر خبرنامه‌ای گفته است که نشست نوبتی کمیسیون تدارکات ملی به ریاست آقای برادر روز گذشته (سه‌شنبه، 19 جدی) برگزار شده است.
در خبرنامه آمده است که در این نشست، 27 پروژه جهت بحث پیشکش گردید که از جمله قرارداد ۲۴ پروژه منظور و  قرارداد ۳ پروژه دیگر به منظور ارزیابی به ریاست تدارکات ملی و وزارت خانه‌های ذیربط سپرده شد تا این قراردادها را همه‌جانبه ارزیابی نمایند و گزارش خویش را با مقام کمیسیون تدارکات ملی شریک سازند.
طبق خبرنامه، پروژه‌های منظور شده مربوط به وزارت‌های دفاع ملی، امور داخله، فواید عامه، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، صحت عامه، آب و انرژی، شرکت برشنا و شهرداری کابل می‌شود که ارزش مجموعی آن نزدیک به ۱۰ میلیارد افغانی می‌گردد.
به نقل از خبرنامه، پروژه‌های منظورشده شامل اعمار بند برق مایکرو هایدل پارنده پنجشیر، تکمیل امور باقی‌مانده بند توری زابل، اعمار اساسی برخی جاده‌های مهم شهر کابل، خدمات برق رسانی در ولایت‌های مختلف، عرضه خدمات با کیفیت و سریع انترنتی علاوه از شهر‌ها در نقاط دور دست برای شهروندان و برخی پروژه‌های دیگر می‌شود.
دفتر معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرا گفته است که با تطبیق این پروژه‌ها برای هزاران تن فرصت‌های کاری فراهم می شود.

پروژه‌های مختلف به ارزش 10 میلیاد افغانی منظور شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد