پنج‌تن-به-اتهام-قاچاق-موادمخدر-بازداشت-شدند

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مواد مخدرو مسکرات اعلام کرده است که در جریان هفته گذشته ۵ تن به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شدند.

به گزارش افغان خبر: مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات با نشر خبرنامه‌ی گفته است که نیروهای امنیتی  ۵تن را در پیوند به ۴ قضیه قاچاق مسکرات و مواد مخدر بازداشت و به این مرکز فرستاده اند.

پولیس این افراد را از ولایات کابل و بغلان به شکل جداگانه با مقدار هنگفت از مواد مخدر و مشروبات الکولی گرفتار نموده اند.

از نزد بازداشت شدگان در جریان عملیات ها بطور مجموعی بیش از 13 کیلوگرام هیروئین، 79 کیلوگرام مورفین، 209کیلوگرام تریاک،بیش از 61 کیلوگرام چرس، 1876 لیتر مشروبات الکولی،18260 افغانی پول نقد،۲میل سلاح، ۹سیت تیلفون همراه و ۳ عراده وسایط نقلیه بدست آمده است.

این درحالیست که در ماه اسد سال روان ۴۱ تن در ارتباط به ۳۱ قضیه جداگانه مسکرات ومواد مخدر از والیات مختلف کشور بازداشت و به این مرکز فرستاده شده بودند.

قابل تذکراست که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های 17 و 18قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صلاحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل ۲کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک، 50 کیلوگرام چرس،50 کیلوگرام مواد کیمیاوی و 50 لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور دارا است.

پنج‌تن به اتهام قاچاق موادمخدر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد