پوزش-می-خواهیم-از-اینکه-ما-نمی-توانیم-امنیت-شهروندان-را-تأمین-کنیم

آقای سرور دانش معاون دوم یاست جمهوری در مراسم معرفی یما یاری به عنوان وزیر فوائد عامه گفته است که اتفاق میرزا اولنگ سرپل، یک جنایت جنگی است که متآسفانه حکومت در عرصه ی امنتی با چالش مواجه است.

به گزارش افغان نیوز: در نشر خبرنامه از سوی دفتر مطبوعاتی معاومنت دوم ریاست جمهوری آمده است که آنچه در میرزااولنگ سرپل رخ داده است یک جنایت جنگی و ضد بشری می باشد که با این نوع جنایت شان می خواهند ترس و وحشت میان مردم ایجاد کنند.

آقای دانش تصریح نموده است که ضعف حکومت در عرصه امنیتی را می پذیریم، حکومت در این عرصه با چالش ها و مشکلات زیاد رو به رو هست. به همین لحاظ است که مردم هر روز از سوی تروریستان کشته می شوند و ما نمی توانیم امنیت را تآمین کنیم، از لحاظ پوزش می خواهیم.

این اعتراف ها در حالی است که با سقوط نمودن میرزا اولنگ ولسوالی صیاد ولایت سرپل، ده ها نفرغیر نظامیان توسط شورشیان به گلوله بسته شدند و ده ها خانواده اسیر شدند و تعدادی هم هنوزاسیرند. ولسوالی جانی خیل پکتیا دوباره توسط طالبان سقوط داده شده و لسوالی تیوره ی غور که تازه از چنگ طالبان آزاد شده بود دوباره مورد تهدیدات طالبان قرار گرفته است.

پوزش می خواهیم از اینکه ما نمی توانیم امنیت شهروندان را تأمین کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد