پیام-ریاست-اجراییه-در-واکنش-به-حمله-انتحاری

ریاست اجراییه افغانستان حمله انتحاری بر محصلان و استادان در کابل را محکوم نموده و اظهار داشت که با راه اندازی رعب و وحشت ملت و مردم ما مرعوب و مغلوب نمی‌شوند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه در پیوند به حمله بر محصلان و استادان در کابل آمده است که تروریست‌های جنایتکار به ادامه حملات ددمنشانه و غیر انسانی خود٬‌ بر موترحامل محصلان و استادان در نزدیکی دانشگاه نظامی مارشال محمدقسیم فهیم حمله انتحاری نموده و باعث شهادت و مجروح شدن تعدادی از محصلان و شهروندان کشور شدند.

ریاست اجراییه در حالی‌که این حمله وحشیانه را با شدیدترین کلمات محکوم می‌کند٬‌ برای شهدای حادثه بهشت برین و برای زخمی‌ها شفای عاجل آرزو دارد.

طالبان تروریست و هم‌دستان جنایتکار آنان بعد از شکست و ناکامی در میدان نبرد و یأس و نا امیدی در تطبیق برنامه‌های باداران بیرونی خویش٬‌ به ترور و خلق وحشت روی آورده‌اند. این جنایتکاران نامسلمان به سلسله جنایت‌های نابخشودنی خود دیروز به نمازگزارن در کابل و غور حمله کردند و امروز بر محصلان. اما اراده ملت و حکومت برای نابودی و درهم کوبیدن این وحشیان ددمنش با اتحاد و هم‌دلی محکم و استور است و نیروهای مسلح ما این جنایت‌ها را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

به تروریست‌ها باید گفت که با راه اندازی ترور و وحشت ملت و مردم ما٬ حکومت و قوای مسلح ما مرعوب و مغلوب نمی‌شوند. برعکس با ما با اتحاد و هم‌دلی و با تدبیر و متانت جامعه را از لوث وجود شما ددمنشان پاک خواهیم نمود.

پیام ریاست اجراییه در واکنش به حمله انتحاری

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد