پیشرفت-درصدی-پروژه-بندچک-در-میدان-وردک

مقامات ولایت میدان وردک از پیشرفت ۸۰ درصدی کار پروژه بندچک این ولایت خبر داده می گویند؛ با تکمیل شدن این بند، حدود چهارهزار خانواده از نعمت برق مستفید خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: عبدالرحمان منگل، سخنگوی ولایت میدان وردک به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ کار ساخت این بند از سالهای گذشته آغاز و تاکنون ادامه دارد و تا اواخر امسال به بهره برداری سپرده خواهد شد.

آقای منگل همچنان می افزاید که لین برق 20 کیلو وات که از ارغنداب به غزنی وصل می شود نیز از مسیر سیدآباد میدان وردک میگذرد و می تواند حدود20 هزار خانواده را از برق مستفید کند که تا سال 1399 تکمیل می شود.

آقای منگل همچنان از پروژه های انکشافی ایجاد سردخانه ها در میدان وردک یادآوری نموده، تصریح کرد که سردخانه ای برای حفظ و نگهداری میوه های تازه نیز در این ولایت ایجاد شده است که می تواند در رشد اقتصادی کشور مفید باشد.

وی همچنان افزود، یکی از مشکلات عمده این ولایت نبود سردخانه بوده که سالانه مقدار زیادی از میوه جات، فاسد و از بین می رود.

منگل در حالی از ایجاد دانشکده تعلیم و تربیه  در این ولایت خبر می دهد که در دانشگاه میدان وردک تنها یک دانشکده زراعت فعال می باشد.

وی می افزاید که با ایجاد دانشکده تعلیم و تربیه  در این ولایت، بسیاری از مشکلات دانشجویان حل و وضعیت دانشگاه بهبود خواهد یافت.

این درحالی که مقامات در این ولایت از عدم کشت کوکنار ابراز خرسندی نموده می گویند که تمامی بودجه های انکشافی ولایت میدان وردک برای رشد اقتصادی به مصرف می رسد.

پیشرفت 80 درصدی پروژه بندچک در میدان وردک

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد