چندین-پروژه-انکشافی-در-ولایت-بامیان-افتتاح-شد

رئیس جمهورغنی صبح امروز به ولایت بامیان سفر کرد، و چندین پروژه انکشافی در آن ولایت به دست رئیس جمهور افتتاح گردید.

به گزارش افغان خبر: رئیس جمهورغنی صبح امروز (دوشنبه 8 سنبله) به ولایت بامیان رفت، هرچند این سفر حاشیه های نیز در بر داشت؛ بازداشت و لت کوب خبرنگاران و اعتراض شمار از شهروندان بامیانی را میتوان به عنوان نمونه یاد کرد.   

رئیس جمهورغنی را محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری و محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه و شمار از نمایندگان بامیان در شورای ملی همراهی میکرد.

در این سفر رئیس جمهرور میدان هوایی شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری را افتتاح کرد.

ریاست جمهوری در صفحه فیسوب اش نوشته است:"رئیس ‌جمهور در حالیکه محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه، شماری از اعضای کابینه و سفرای تعدادی از کشور ها حضور داشتند، با پرده برداری از لوح سنگی و قطع نوار، میدان هوایی شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری را افتتاح کرد".

همچنان معاون دوم رئیس جمهور محمد سرور دانش گفته است که کار ساخت سرک دره صوف-بامیان تا یک ماه دیگر آغاز میشود.

از سوی هم انتظار میرود رئیس جمهورغنی از شفاخانه ولایتی ولایت بامیان دیدار کرده و کار ساخت سب استیشن برق را با قدرت 300 میگاوات در آن ولایت افتتاح نماید.

مردم بامیان نیز رئیس جمهور را با شاخه های گل پزیرایی کردند.

در همین حال شمار از نمایندگان مردم در پارلمان میگویند که رئیس جمهورغنی در بامیان پروژه های انکشافی را افتتاح میکنند که پیش از این افتتاح و به بهره برداری رسیده بود.

احمد بهزاد یکی از اعضای پارلمان این کار رئیس جمهور را خاک زدن به چشم میداند و میگوید که آقای غنی با این کارهایش به دنبال فریب مردم مناطق مرکزی است.

چندین پروژه انکشافی در ولایت بامیان افتتاح شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد