کابل؛-کار-ساخت-جاده-نقاش-کمپنی-درصد-تکمیل-شده-است

مسوولان شهرداری کابل در جریان بازسازی جاده نقاش – کمپنی می‌گویند کار این جاده، ۹۰ درصد پیشرفته و پیش از فصل زمستان کار آن به گونه‌ای کامل تمام می‌شود.

به گزارش افغان نیوز؛ خیر محمد خیرخواه، معاون اداری حفظ و مراقبت شهرداری کابل به آژانس افغان نیوز گفت که کار باز سازی جاده نقاش – کمپنی، ۹۰ درصد پیشرفته و قرار است پیش از فصل سرماه و زمستان کار اسفالت آن تکمیل شود.

آقای خیرخواه افزود که کار تکمیل سازی پلچک‌ها و گلدان‌های این جاده باقی خواهد ماند که در ماه‌های نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

او بیان داشت که این جاده به درازای ۲.۲ کیلومتر و عرض۳۰ متر، میان ساحات نواحی پنجم و سیزدهم به ارزش ۱۳۰ میلیون افغانی از بودجه شهرداری کابل به صورت اساسی اسفالت می‌شود.

معاون اداری حفظ و مراقبت شهرداری کابل می‌گوید که با تکمیل کار اسفالت جاده نقاش – کمپنی، ۶۰ تا ۷۰ درصد ازدحام ترافیکی در غرب کابل بر طرف می‌شود.

محمد آصف سروری، یکی مسوولان تطبیق کننده این پروژه می‌گوید که جاده نقاش – کمپنی یکی از پروژه‌های بسیار مهم است که با تکمیل آن مشکلات ترافیکی در شهر کابل و بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد.

محمد ابراهیم، یکی از شهروندان شهر کابل با ابراز خرسندی از کارکردهای شهرداری کابل می‌گویند که ساخت‌وساز جاده‌ها سبب کاهش ازدحام ترافیکی در شهر می‌شود. او افزود که سرک زیربنای اقتصادی در یک کشور است.

عبدالرووف، یکی دیگر از شهروندان شهر کابل می‌گوید که با تکمیل کار جاده نقاش - کمپنی مشکلات زیادی از مردم حل خواهد شد و ازحادم ترافیکی در غرب کابل کاهش می‌یابد.

او از حکومت سرپرست خواست تا این‌ گونه پروژه‌ها را در غرب کابل بیشتر تطبیق کند زیرا؛ غرب کابل یکی از پرجمعیت‌ترین ساحات شهر است که با مشکلات جدی از جمله تراکم و ازدحام ترافیکی مواجه است.

این در حالی است که طبق آمار شهرداری کابل، کار ساخت جاده نقاش – کمپنی با تخریب 230 منزل مسکونی در ماه حمل سال جاری آغاز شده است.

 

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

کابل؛ کار ساخت جاده نقاش - کمپنی 90 درصد تکمیل شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد