کار-بیش-از-۴۰۰-پروژه-آب‌رسانی-در-کشور-تکمیل-شده-است

مسوولان وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گویند که در یک سال گذشته، کار ساخت بیش‌از ۴۰۰ پروژه آب‌رسانی در سراسر کشور تکمیل و به بهربرداری سپرده شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ سید احمد مستقیم، معاون امور بازسازی وزارت احیا و انکشاف دهات روز یک‌شنبه( ۸ اسد) در برنامه حساب‌دهی دولت به ملت گفت که در یک سال گذشته این وزارت توانسته نزدیک به ۴۹۳ پروژه آب‌رسانی در سراسر کشور را عملی نماید.
به گفته مستقیم، این وزارت توانسته از میان بیش از ۴۷۰ پروژه نیمه‌کاره آب‌رسانی، کار ۱۱۸ پروژه آبرسانی در ۲۶ ولایت کشور را با کمک مالی صندوق پشتیبانی یونیسف تکمیل و به بهربرداری برساند.
مستقیم افزود که در آینده نزدیک قرار است صدها پروژه دیگر در بخش آب‌رسانی در کشور عملی شود و با تطبیق این پروژه‌ها مشکل آب صحی میلیون‌ها شهروند کشور حل خواهد شد.
او بیان داشت که این وزارت در یک سال گذشته توانسته پروژه‌های سرک سازی را در برخی قریه‌های کشور تکمیل و به بهربرداری بسپارد.
معاون امور بازسازی وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید که در ولایت‌های کابل، لوگر، کاپیسا، پروان و بادغیس به ارزش بیش‌‌از ۲۰۴ میلیون افغانی، ۳۵ کیلومتر سرک اسفالت و پروژه‌های جغل‌ریزی تطبیق شده است.
میرزا محمد شکیب، رییس دفتر وزارت احیا و انکشاف دهات در این نشست می‌گوید که در یک سال گذشته این وزارت پروژهای آب‌رسانی، برنامه‌های حفظ‌الصحه، ایجاد دیوارهای استنادی و سرک سازی را در روستا‌های دور دست کشور عملی نموده است.
آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

کار بیش از ۴۰۰ پروژه آب‌رسانی در کشور تکمیل شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد