کناره-گیری-حبیبی-و-شهیم-به-خاطر-مسئولیت-اخلاقی-بود

سخنگوی رئیس اجراییه تعیین وزیر دفاع پیشین را به عنوان سفیر اردن و رئیس پیشین ستاد ارتش را به عنوان سفیر قزاقستان توجیه کرد و گفت که برای احساس امنیت بیشتر به این عناوین منصوب شده اند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی رئیس اجراییه امروز پنچ شنبه(7 ثور) در کنفرانس هفتگی خود ابراز داشت که، وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک در حمله تروریستی بالای پایگاه ارتش در ولایت بلخ مستقیما دست ندارند و آنها بخاطر مسولیت اخلاقی شان از سمت هایشان گناره گیری نموده اند.

رحیمی تصریح نمود که  تحقیقات در پیوند به حمله تروریستی بر پایگاه ارتش در ولایت بلخ جریان دارد چنانچه در تحقیقات، اتهامی یا غفلتی به صورت مستقیم متوجه وزیر دفاع پیشین و رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش شود، آنگاه آن را بررسی می کنیم.

سخنگوی ریاست اجراییه خاطر نشان ساخت، تعیین حبیبی و شهیم به عنوان سفیران دو کشور اردن و قزاقستان که حکومت به خاطر دو مقام احساس امنیت کنند اقدام به تعیین شان به عنوان سفیر کرده است.

گفتنی است در پی حمله تروریستی بر پایگاه ۲۰۹ شاهین در ولایت بلخ که منجر به شهادت ۱۳۵ سرباز و زخمی شدن ۶۴ نفر دیگر شد، وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح استعفا دادند و به جای آن ها طارق شاه بهرامی معاون امنیتی وزارت داخله به عنوان سرپرست وزارت دفاع و جنرال شریف یفتلی به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش منصوب شدند.

کناره گیری حبیبی و شهیم به خاطر مسئولیت اخلاقی بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد