آخرين-فرصت‌-برای-نجات-وطن-نباید-به-هدر-برود

رییس پیشین امنیت ملی خطاب به مسوولین کشور می‌گوید که بيدار شويد و آخرين فرصت‌هاى نجات وطن را به هدر ندهيد؛ ديگر به اميد خارجى ‌ها/بي‌گانه‌ها نشينيد!

به گزارش افغان نیوز؛ رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی کشور در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و حكومت سپين‌بولدک را دوباره به بسيار زودى آزاد نسازد، همه روزه به‌طور اوسط يک‌هزار مليشهٔ پاكستانى و ديگر ترورستان خارجى در لباس طالبان به‌گونهٔ آزادانه داخل افغانستان و سهميه وار به ولایت‌های مختلف وارد/آماده جنگ و تجاوز مستقیم بالای خاک افغانستان می‌شوند. 

وی می‌افزاید که همين اكنون تمام مراكز جلب و جذب و تنظيم اين تروريستان تحت نظارت و مديريت مستقيم لشكر طيبه/جيش محمد/حزب المجاهدين به سركردگى حافظ سعيد ، صلاح الدين، عبدالرحمن مكى و ديگر سازمانها تروريستى  به همكارى عبدالله گل پسر جنرال حميد گل، اعجاز الحق پسر جنرال ضيالحق و افسر ام اى پاكستان به اسم/شهرت  (عابد بهايى) در چندين شهر پاكستان دوباره فعال گرديده اند و جهت تمويل اين گروپ هاى تروريستى موسسه خيريه "فلاح انسانيت" را دو باره فعال ساخته اند و از تمامى كشور هاي كه در عقب ترويج و افراطيت در اين منطقه هستند، پول جمع آورى مي‌كنند. 

آقای نبیل می‌گوید که در پهلوى رستورانت رفتن و احساسات تويترى كه بدون‌شک حق شهروندى‌تان است، لطفاً جلو مصيبت‌هاي كه از هر بندر و ديوار وارد افغانستان می‌شود را با تدبیر بگيريد! 

نبیل خطاب به مسوولین حکومتی هشدار می‌دهد که توطئه‌ها بسيار بزرگ اند و  متاسفانه شما بسيار كوچک فكر می‌کنید! اگر مديريت‌تان از اوضاع به همين‌گونه دوام يابد، مردم افغانستان بالاى شما هم شک شريک بودن در توطئه را خواهند كرد كه در آن‌صورت دست بسيار تواناى مردم گردن بسيار نحيف جمهوريت را خواهند فشرد.

رییس پیشین امنیت ملی خطاب به مسوولین کشور می‌گوید که بيدار شويد و آخرين فرصت‌هاى نجات وطن را به هدر ندهيد؛ ديگر به اميد خارجى ‌ها/بي‌گانه‌ها نشينيد!

این درحالی است که وزارت خارجه امریکا اعلام کرده که طالبان را ترغیب می‌کند تا به تعهدات شان برای حفاظت از زیربناها و غیرنظامیان پابند باشند.

آخرين فرصت‌ برای نجات وطن نباید به هدر برود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد