آزمایش-وسیله-دفع-تک-تیراندازان-طالبان-موفق-بدرآمد

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: آزمایش ما از وسایلی که سلاح بزبزک طالب را هیچ میسازد به موفقیت بدر آمده و امروز این وسایل توسط دفتر شورای امنیت ملی برای تمامی قوای مسلح تشریح و توضیح داده می شود.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز شنبه(10، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک‌اش مژده داده که آزمایش ما از وسایلی که سلاح بزبزک طالب را هیچ میسازد به موفقیت بدر آمده است.

وی افزوده که امروز این وسایل به تمام قوای مسلح  ما معرفی و از طریق ویدیو کانفرانس برایشان توسط دفتر شورای امنیت ملی تشریح و توضیح می‌گردد. 

آقای صالح می‌گوید: اکنون تیم کابل که تعداد آنها بالاتر از چهل نفر می‌شود، یک دیگر را می شناسند و می شناسیم  – به رموز های یک دیگر بلد شده ایم  و بلد شده اند – زیر یک سقف با صمیمیت جمع میشویم و جمع میشوند و حالا که کابل را محله به محله ارزیابی نمودیم؛ رسیدیم به ایجاد ساختار.

به گفته وی: ساختار چهار محور خواهد داشت. اول، ارزیابی روزمره و دوامدار و همیشه شش ونیم صبح  از دید پولیس  و آنهم حوزه به حوزه و سمت به سمت. دوم، تحلیل استخباراتی وضعیت کابل با اتکا به دسترسی منابع و اطمینان از دسترسی آنها به حلقات ترور و طالب همه روزه ساعت شش و نیم صبح. سوم ارزیابی حکومت داری ملکی و خدمات شهری از دید شاروالی و مقام ولایت کابل همه روزه شش و نیم صبح   و چهارم رسیده گی به نظریات مردم و تسلط بر فضای نرم یعنی روابط عامه و استراتیژیک همه روزه شش و نیم صبح .

صالح گفت که درین مرحله نقش من از مدیریت ریز مسایل بالا رفته و اکنون تنها زعامت استراتیژیک جلسات را به عهده دارم. بخاطر  ظاهر شدن توانایی های نهفته در نهاد های دولتی می بالم و افتخار دارم که در رشد این سرمایه های ملی نقش داشته ام. ارزیابی های میتودیک و استوار بر ارقام نشان میدهد که سطح رضایت در چهل و هشت ساعت گذشته از کار کرد های تیم میثاق امنیتی و روش شش و نیم صبح هفتاد و شش درصد بوده است

معاون اول ریاست جمهوری تصریح کرد: با مدنظر داشت  اینکه اکنون استراتیژی شش و نیم صبح دارای ساختار و هدف های مشخص است تمرکز اصلی و اساسی روی  تطبیق آنچه گفته شده بود – روش تدام و داخل سازی هر فرد جامعه در تطبیق  و همچنان تجرید زورمندان قانون شکن و تطبیق قانون بالای همه است. انشالله دریغ نخواهیم کرد.  درین رسالت حرمت به خواست مردم اساسی ترین وظیفه ای ماست.

صالح گفت: از دید بسیج منابع تخنیکی – مادی – سیاسی و جهت دهی تمام ادارات دولت در حمایت از برنامه هیچ مانع وجود ندارد و از سر راه برداشته شده اند.

به گفته وی؛ هر نظری که در صفحات اجتماعی ابراز می‌گردد؛ هر مشکلی که به هر وسیله ای به ما رسانیده میشود؛ هر تبصره اکادمیک که برای بهتر سازی ارایه می‌گردد به دیده قدر دیده میشود و با صمیمیت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. پس نظریات شما در استحکام حکومت داری مهم است. تنها دولت قوی میتواند حراست از عزت هر فرد کند. پس با دولت خود همکار باشید.

 

آزمایش وسیله دفع تک تیراندازان طالبان موفق بدرآمد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد