آغاز-تعامل-سفارت-افغانستان-در-اسپانیا-با-وزارت-خارجه-ا-ا

وزارت امور خارجه ا.ا از تعامل سفارت افغانستان در اسپانیا با این وزارت خبر داده و گفته است که مکتوب‌های تاییدی اسناد امور قونسلی به وزارت خارجه در کابل ارسان می‌گردد.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت خارجه ا.ا امروز (شنبه، 15 میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که سفارت افغانستان در مادرید اسپانیا از کشور و مردم خویش نمایندگی نموده و به منظور رفع مشکلات در امر ارائه خدمات  قونسلی بهتر و به موقع آمده است.

در اعلامیه آمده است که این سفارت در امور قونسلی با وزارت امور خارجه ا.ا در تعامل است و مکتوب‌های تاییدی اسناد امور قونسلی طبق معمول از سوی این سفارت به وزارت امور خارجه درکابل ارسال می‌شود.

سفارت افغانستان در اسپانیا نیز شب گذشته (جمعه، ۱۴ میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که از افغانستان و مردم این کشور نمایندگی می‌کند.

در این اطلاعیه خطاب به شهروندان افغانستان آمده است: «به‌ منظور رفع مشکلات در امر ارائه خدمات قنسولی بهتر و به‌ موقع برای شما هموطنان گرامی؛ این سفارت در امور قونسلی با وزارت امور خارجه افغانستان در تعامل است».

این در حالی است که چندی پیش سفارت افغانستان در هالند نیز از ارتباط خود با وزارت خارجه ا.ا در کابل خبر داد.

این سفارت‌خانه نیز در اطلاعیه‌ای گفته بود که این سفارت برای رسیدگی به مشکلات شهروندان کشور و ارائه خدمات قنسولی با «وزارت خارجه‌ افغانستان تعامل» می‌کند.

آغاز تعامل سفارت افغانستان در اسپانیا با وزارت خارجه ا.ا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد