آغاز-توزیع-کمک‌های-بشردوستانه-چین-در-بدخشان

مسوولان محلی ولایت بدخشان می‌گویند که روند توزیع کمک‌های زمستانی کشور چین درهماهنگی اداره امور مهاجرین این ولایت آغاز گردیده است.

به گزارش افغان نیوز؛ کمک‌های بشردوستانه چین که چندی پیش به ولایت بدخشان رسیده بود، امروز( دوشنبه، 27 جدی) به گونه‌ای عملی روند توزیع آن آغاز شده است.

مولوی محمد یونس جهادمل، رییس اداره مهاجرین ولایت بدخشان می‌گوید که کمک‌های بشردوستانه‌ زمستانی که چند پیش ازطرف کشور چین درنظرگرفت شده بود، روند توزیع آن آغاز شده است.

جهادمل افزود: این بسته‌‌های کمکی شامل دوهزار کمپل ویک هزار چمپر زمستانی می باشد که برای نیازمندان ۲۷ واحد اداری این ولایت به شمول‌ شهرفیض‌آباد، مرکز بدخشان توزیع خواهد شد.

باشندگان بدخشان با اظهار قدردانی از کمک‌های بشردوستانه‌ی چین وموسسات امداد رسان، این کمک‌ها را بسنده نمی‌دانند و خواستار افزایش این کمک‌ها اند.

آنان می‌گویند که این کمک‌ها باید به افراد و خانواده‌های مستحق برسد و حکومت طالبان از حیف و میل آن جلوگیری نمایند.

عبدالمتین از جمله‌ی باشندگان شهر فیض آباد می‌گوید در خانه هفت نفر جمعیت دارد و اکنون با فرا رسیدن فصل زمستان و سردی طاقت فرسا نان برای خوردن و کالایی برای پوشیدن ندارد.

او از حکومت طالبان و موسسات امداد رسان می خواهد که به مشکلات اقتصادی آنها نطقه‌ی پایان دهند.

با این حال این کمک‌های بشردوستانه درحال صورت می گیرد که باشندگان این ولایت درفصل زمستان با مشکلات زیاد اقتصادی مواجه اند و نیازمند کمک‌های بیشتر سازمان‌‌های امداد رسان اند.

آغاز توزیع کمک‌های بشردوستانه چین در بدخشان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد