آمرین-حوزه‌های-و-پولیس-کابل-برکنار-شدند

پس از ارزیابی خلاهای امنیتی کابل، آمرین حوزهای شانزدهم و هفدهم با ۱۶ تن از منسوبین این حوزه‌ها به‌خاطر غفلت وظیفوی از وظایف شان برکنار شدند.

به گزارش افغان نیوز: سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، عصر دیروز جمعه(31، اسد)‌ در دیدار با تیم امنیتی، گزارش ارزیابی خلاهای امنیتی کابل را استماع نمود.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است که در این جلسه امنیتی، آمرین حوزهای شانزدهم و هفدهم با ۱۶ تن از منسوبین این حوزه‌ها بخاطر غفلت وظیفوی از وظایف شان برکنار و جهت تحقیق به مراجع ذیربط معرفی شدند.

معین ارشد امور امنیتی به مسوولین امنیتی کابل هدایت داد تا تلاش‌های شان‌را در راستای برخورد با مجرمین، گروه‌های مسلح غیر مسوول، توقف و بررسی وسایط مشکوک، مبارزه علیه زورمندان، هماهنگی با شاروالی جهت تخریب بلند منزل‌های خودسر، هماهنگی با وزارت شهرسازی جهت جلوگیری از غصب زمین، افزایش بخشند.

همچنان در این جلسه امنیتی فیصله شده است تا مشکلات لوژیستکی و ترانسپورتی حوزه‌های پولیس طی یک‌ هفته ارزیابی و اقدامات عملی در زمینه روی دست گرفته شود.

این درحالی است که در پی افزایش ناامنی‌ها و گسترش فعالیت طالبان در حومه‌های پایتخت، ده‌ها خانواده در ولسوالی‌های گل‌دره و شکردرۀ کابل خانه‌های شان‌را ترک کرده‌اند.

در همین حال، وزارت دفاع ملی اعلام نموده که نیروهای کماندو شب گذشته با راه اندازی یک عملیات در قریه ی «کوچ کین» ولسوالی شکر دره ی کابل، ۲ تن را با ۳ میل کلاشینکوف و ۴ قبضه تفنچگه بازداشت کردند.

آمرین حوزه‌های 16 و 17 پولیس کابل برکنار شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد