ا-ا-خواستار-تعامل-اقتصادی-با-جهان-است

وزارت معادن و پترولیم از دیدار شهاب‌الدین دلاور، سرپرست این وزارت با روبرت چترتون دکسن، کاردار سفارت بریتان خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ این وزارت امروز (شنبه، 25 قوس) با نشر خبرنامه‌ای در ایکس نگاشته است که دوطرف در این دیدار روی موضوعات مختلف گفتگو و بر بهبود روابط میان دون کشور ابراز امیدواری کرده اند.

طبق خبرنامه، شهاب‌الدین دلاور در این دیدار گفته است که با روی کار آمدن ا.ا امنیت سرتاسری در افغانستان تامین شد و حاکمیت واحد، مصالحه بین‌الافغانی ایجاد کردیده است. او افزوده است که عفو عمومی شامال تمامی افغان‌ها می‌شود و آنان می‌توانند به کشور برگردند.

‏سرپرست وزارت معادن وپترولیم درموردمحو فساد اداری، مواد مخدر، جمع آوری نزدیک به چهارمیلیون معتادین، جمع آوری و بایومتریک گدایان، پرداخت معاش ماهوار به آنها، توسعه و پیشرفت های اقتصادی به ویژه عواید وقراردادهای معادن بزرگ وکوچک و سایردست آوردهای ا.ا معلومات ارایه نمودند.

کاردار سفارت بریتانیا در این دیدار از افزایش کمک‌های کشورش برای زلزله‌زدگان هرات و مهاجران بازگشت‌کننده از پاکستان اطمینان داده است.

در خبرنامه آمده است که سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفته است که ا.ا خواهان تعامل با تمام کشور های جهان به‌ویژه تعامل اقتصادی می‌باشد.

ا.ا خواستار تعامل اقتصادی با جهان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد