اتهام-پشتیبانی-از-تروریزم-برای-افغانستان-جفای-محض-است

دکتورعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور اعلام کرد که سیاست افغانستان در قبال کشور های منطقه روشن بوده و اتهام پشتیبانی از تروریزم برای افغانستان جفا است.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور امروز دوشنبه (2حوت) در جلسه شورای وزیران بیان داشت که ترویزم در شماری از نقاط مختلف کشور فعالیت میکند.

وی افزود که افغانستان در هیچ زمانی استفاده از تروریزم و گروه های تروریستی را برای استفاده های سیاسی مشروع ندانسته است و هیچ گروه تروریستی را خوب نمی داند.

عبدالله بیان داشت که افغانستان در طی سال های متمادی قربانی تروریزم بوده و گروه های تروریستی در بخش هایی از کشور فعالیت دارند و از مردم ما قربانی می‌گیرند.

راه حل اساسی قضیه مبارزه با تروریزم، همکاری صادقانه است و استفاده از تهدید و شیوه‌های تهدید آمیزکارساز نیست و به جایی نمی‌رسد و مسیر انسانی و اسلامی را منحرف می سازد.

رئیس اجرائیه بیان داشت که افغانستان را به حمایت از یک گروه تروریستی متهم ساختن جفا است و سیاست ما همیشه روشن بوده و همینگونه ادامه می‌یابد.

عبدالله عبدالله تصریح کرد در جلساتی که در روزهای اخیر صورت گرفت، به نیروهای امنیتی ما هدایت داده شده است که هیچ اقدامی برای افزایش تشنج انجام ندهند ولی این حق را دارند که در دفاع از سرزمین شان اقدام نمایند.

اتهام پشتیبانی از تروریزم برای افغانستان جفای محض است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد