احمد-مسعود-مبارزه-ما-تا-آزادی-افغانستان-ادامه-دارد

رهبر جبهه مقاومت پنجشیر به مردم وعده سپرد که هیچ گاه از مبارزه بخاطر خدا، آزادی و عدالت دست نکشیده و تا آزاد ساختن افغانستان به پیش خواهد رفت.

به گزارش افغان نیوز؛ احمد مسعود که رهبری جبهه مقاومت پنجشیر علیه طالبان را به عهده دارد، امروز شنبه(۱۳، سنبله) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است: «هیچ گاهی از مبارزه بخاطر خدا، آزادی و عدالت دست نمی‌کشیم.»

وی می‌افزاید: مبارزه در پنجشیر مثل دادخواهی خواهران با غیرت هراتی ما، نشاندهنده این است که مردم از خواسته‌‌ها و مبارزه بر حق شان دست نکشیده و خسته نمی‌شوند ‌و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند. 

آقای مسعود می‌‌گوید: «شکست تنها وقتی اتفاق می‌افتد که از مبارزه بر حق خویش دست بکشید و خسته شوید. اما مردم ما هیچ‌ وقت به توکل خدا خسته نمی‌شوند و تا ساختن افغانستان آباد، آزاد و مستقل به پیش خواهند رفت.»

در همین حال، امرالله صالح، معاون اول رییس جمهور پیشین کشور خطاب به مردم اعلام کرده که اسم مستعار همه‌ی ما مقاومت است و برای افغانستان با پنجشیر بایستید.

عطا محمد نور و صلا‌ح‌الدین ربانی، رهبران حزب جمعیت اسلامی افغانستان نیز ضمن تاکید بر گفتگو به طالبان هشدار دادند که اگر از راه زور حاکمیت کنند، توسعه جبهه‌ مقاومت در سراسر کشور گزینه بعدی ماست.

این درحالی است که سخنگویان نیروهای جبهه مقاومت به رهبری احمد مسعود و امارت اسلامی طالبان مدعی اند که در پی چند روز نبرد، تلفات سنگینی به یکدیگر وارده کرده‌اند.

احمد مسعود: مبارزه ما تا آزادی افغانستان ادامه دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد