ادامه-کمک-ها-به-افغانستان،-محورنشست-وزیران-خارجه-ناتو

وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان اتلانتیک شمالی (ناتو) قرار است فردا و پس فردا در بروکسل در مورد ادامه حمایت شان از افغانستان و اکراین نشست داشته باشند.

به گزارش افغان خبر: یکی از مقام های ناتو در کشورمان گفته که گفتگو در مورد افغانستان یکی از موضوعات مهم این نشست خواهد بود.

ماریون اوبری یک مقام نمایندگی غیرنظامی ناتو ، گفت وزیران امور خارجه این سازمان قرار است روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ 16و 17 قوس درباره مسائل گوناگون از جمله ادامه حمایت از افغانستان و اوکراین، برقراری ثبات فراتر از مرزهای این پیمان نظامی و نیز تحکیم مشارکت میان ناتو و اتحادیه اروپا بحث کنند.

احتمال دارد که از صلاح الدین ربانی وزیرخارجه کشورمان نیز در این نشست اشتراک نماید و از سازمان ملل نیز نماینده‌ی در این نشست حضور خواهد داشت.

جنرال جان نیکلسون فرمانده نیروهای حمایت قاطع و نیروهای آمریکایی در افغانستان و اسماعیل آراماز نماینده ویژه غیر نظامی ناتو در کشور، در نشست بروکسل نیز حضور دارند.

مقام نمایندگی غیرنظامی ناتو در افغانستان به رادیو آزادی گفته است که این دیدار زمینه تجدید تعهدات متحدان و شرکای ناتو با حکومت وحدت ملی در نشست ماه جولای در «وارسا» در لهستان درباره افغانستان را فراهم می‌کند.

ادامه کمک ها به افغانستان، محورنشست وزیران خارجه ناتو

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد