ارگ-حمله-بر-زنان-فعال،-مانع-تلاش‌های-آنان-نمی‌شود

ارگ ریاست جمهوری در واکنش به حمله مسلحانه بر فوزیه کوفی، عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت، تاکید داشت که حمله‌ی بزدلانه‌ بر زنان فعال کشور، مانع تلاش‌های هدفمندانه‌ای آنان در پاسداری از ارزش‌های نزده ساله‌ نخواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ که امروز شنبه (24 اسد) منتشر شده، آمده است، "رییس جمهور غنی به بانو کوفی که در نتیجه‌ای حمله‌ای یاد شده، زخمی برداشته‌است، شفای عاجل استدعا نموده و تاکید کرد که حمله‌ی بزدلانه‌، بر زنان فعال افغانستان، مانع تلاش‌های هدفمندانه‌ای آنان در پاسداری از ارزش‌های نزده ساله‌ای افغانستان نخواهد شد."

در همین حال، عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی نیز در واکنش به این رویداد گفته است که «تفکر ناروا، غیراسلامی، غیرانسانی و ترور ناکام و مطرود است.»

معصوم استانکزی، رییس هیأت مذاکره‌کننده دولت در یک پیام توییتری نوشت که خانم کوفی شام دیروز جمعه(24، اسد) در منطقه قره‌باغ کابل هدف حمله تفنگ‌داران ناشناس قرار گرفته و به گونه سطحی زخم برداشته است.

صفحه رسمی فیسبوک خانم کوفی نوشته که او از یک حمله تروریستی نا فرجام جان سالم به در برد؛ اندکی زخم سطحی برداشته و فعلا وضع صحی‌اش خوب است.

این عضو هیأت مذاکره‌کننده دولتی در حالی هدف حمله مسلحانه قرار گرفته که قرار است مذاکرات بین‌الافغانی بین این هیأت و مذاکره‌کننده‌گان طالبان در آینده نزدیک آغاز شود.

ارگ: حمله بر زنان فعال، مانع تلاش‌های آنان نمی‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد