ارگ-خواستار-همکاری-میان-قوای-سه‌گانه-کشور-شد

رییس جمهور غنی انتخاب میررحمان رحمانی را به عنوان رئیس ولسی جرگه تبریک گفته و افزوده است که امیدوارم قوۀ ثلاثه کشور در پرتو قانون اساسی و روحیه همکاری با همدیگر در راستای خدمت گذاری به مردم تلاش نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، انتخاب میررحمان رحمانی نمایندۀ مردم ولایت پروان را بحیث رئیس ولسی جرگه شورای ملی تبریک گفت و برای موصوف در راستای خدمتگذاری به مردم افغانستان از درگاه ایزد متعال آرزوی موفقیت نمود.

همچنان آقای غنی از اعضای ولسی جرگه شورای ملی که در انتخاب رئیس جدید این نهاد، سهم فعال گرفتند و اصل دموکراسی را به نمایش گذاشتند، ابراز امتنان کرد.

رئیس جمهور غنی گفته است که امیدوارم قوۀ ثلاثه کشور در پرتو قانون اساسی و روحیه همکاری با همدیگر در راستای خدمت گذاری به مردم و تعالی و ترقی کشور بیشتر از پیش تلاش نمایند.

این درحالی است که میر رحمان رحمانی، نماینده ولایت پروان با به دست آوردن ۱۳۶ رای برنده انتخابات جنجالی ریاست مجلس نمایندگان اعلام شد.

انتخابات جنجالی بر سر ریاست مجلس نمایندگان امسال از جالب ترین انتخابات های تاریخ افغانستان بود که در نخست میان میر رحمان رحمانی و کال ناصر اصولی صورت گرفت اما اصولی شکست خویش را نپذیرفت و انتخابات به جنجال کشیده شد.

ارگ خواستار همکاری میان قوای سه‌گانه کشور شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد