ارگ-شکایت-عبدالله-در-مورد-جرگه-مشورتی-شنیده-می-شود

سخنگوی رییس جمهوری غنی اعلام نموده که شکایت و نگرانی تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله استماع و تصامیم مناسب در زمینه اتخاذ می گردد.

به گزارش افغان نیوز: هارون چخانسوری سخنگوی رییس جمهوری افغانستان در صفحه رسمی توییترش نوشت: «تیم ثبات و همگرایی تا اکنون نگرانی و شکایت خویش را در مورد لویه جرگه مشورتی صلح با رئیس جمهور محمد اشرف غنی شریک نکرده بود. قرار است رئیس جمهور غنی در دیدارش با داکتر عبدالله عبدالله، شکایت و نگرانی تیم مذکور را استماع نماید و تصامیم مناسب در زمینه اتخاذ گردد».

ریاست اجراییه حکومت افغانستان دیروز یکشنبه با نشر خبرنامه‌ای نوشت: «تیم ثبات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله اعلام می‌نماید که در نشست زیر نام «جرگه مشورتی صلح» اشتراک نخواهد کرد و این نشست را ممد به حل مشکلات موجود در افغانستان نمی‌داند».

در این خبرنامه ذکر شده است: «ما در تیم ثبات و همگرایی، نه در سطح احزاب و شخصیت‌های شامل این تیم و نه در سطح حکومت، تا این مرحله طرف مشورت برای برگزاری چنین نشستی نبوده‌ایم و در عین حال، دلایل مقنعی برای این نشست نیز سراغ نداریم».

این درحالی است که قرار است تا دو هفته دیگر لوی جرگه مشورتی صلح (نشست بزرگان) به هدف مشوره در مورد چگونگی صلح با طالبان در کابل برگزار شود و در این نشست نمایندگان مردم از سراسری افغانستان اشتراک خواهند کرد.

ارگ: شکایت عبدالله در مورد جرگه مشورتی شنیده می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد