از-سوی-یک-حلقه-خاص-در-ارگ-زیر-فشار-بودم

معاون سخنگوی برکنار شده‌ای ریاست جمهوری می‌گوید؛ در مدت ۹ ماه کار در ریاست جمهوری، شاهد فعالیت‌های پرسش‌برانگیزی بوده ام و به خاطر فشار یک حلقه خاص نمی‌توانستم با رسانه‌ها گفتگو کنم.

به گزارش افغان نیوز: نجیب‌الله آزاد، معاون سخنگوی ریس جمهور غنی، ساعاتی پس از نشر خبر برکناری‌اش، در یک نشست خبری حضور یافت و مسأله برکنار شدن‌اش را یک عمل فسادآلود و کودکانه خواند.

شاه حسین مرتضوی، معاون سخن‌گوی ریاست جمهوری، صبح امروز در صفحه رسمی فیس‌بوک اش نوشته بود که آقای آزاد به دلیل غیابت طولانی از وظیفه‌اش سبک‌دوش گردیده است.

حالا نجیب الله آزاد، سخنگوی برکنار شده‌ای ریاست جمهوری می‌گوید، در مدت ۹ ماه کارش در ریاست جمهوری، شاهد فعالیت‌های پرسش‌برانگیزی بوده و درپی فشار یک حلقه خاص نمی‌توانست با رسانه‌ها گفتگو کند.

او در این مورد گفت:” من برای ۹ ماه کار کردم. در این مدت، شاهد فعالیت‌های سوال‌برانگیزی در ارگ بودم. یکی از آنها فعالیت‌هایی بود که نتوانم با رسانه‌ها صبحت کنم.”

آقای آزاد هم‌چنان تاکید می‌کند که در این مدت از سوی یک حلقه خاص در ریاست جمهوری، زیر فشار بود تا به اندازۀ توان در مورد فعالیت‌های حکومت، مثبت صحبت کند.

این سخنگوی برکنار شده رییس جمهور غنی هرچند از اعضای این حلقه خاص نام نمی‌برد اما در مورد برکناری اش می‌گوید، ساعت ۱۰ شب گذشته، شاه حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخن‌گوی ریاست جمهوری به او زنگ زده و از او خواسته تا از برگزاری نشست خبری خودداری کند.

او همچنان تاکید می‌کند که در ریاست جمهوری، فساد موجود است و در این مورد و موارد دیگر، به اندازه کافی، مدرک دارد که همه را به رییس جمهور غنی سپرده است و به زودی با رسانه‌ها نیز شریک خواهد کرد.

از سوی یک حلقه خاص در ارگ زیر فشار بودم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد