از-هر-ولسوالی-یک-جوان-در-شورای-امنیت-ملی-استخدام-می-شود

رییس جمهور غنی در مراسم اختتامیۀ دومین کنفرانس ملی ولسوالان گفت که به منظور ایجاد رابطه با مناطق دور دست، از هر ولسوالی یک جوان باید در شورای امنیت ملی استخدام شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس‌ جمهور کشور، شام دیروز در مراسم اختتامیۀ دومین کنفرانس ملی ولسوالان که تحت عنوان “گفتمان ملی حکومتداری محلی” در ارگ برگزار گردیده بود، خطاب به ولسوالان گفت؛ تمرکز تان بالای مردم بیشتر بود و این نشاندهندۀ تحول عظیم است. زیرا در دیدگاه های شما اجماع ملی را یافتم که به صلح، ثبات، وفاق و پیشرفت اقتصادی منجر خواهد شد.

رئیس جمهور به حضور ولسوالان در محل کار شان، شریک کردن معلومات و ارائه گزارش تاکید کرده، گفت که از حاضری قضات وڅارنوالان در ولسوالی ها به ریاست مستقل ارگان های محل گزارش دهید.

آقای غنی به خاطر اینکه ارتباطات ریاست جمهوری با ولسوالی ها بیشتر گردد، به مشاور امنیت ملی هدایت داد تا از هر ولسوالی یک جوان را در شورای امنیت ملی استخدام کند. وی به وزارت مخابرات و ادارۀ اترا هدایت داد تا به صورت عاجل زمینۀ دسترسی ولسوالان را به انترنت و خدمات تیلفونی فراهم نمایند.

اشرف غنی گفت که تا دو ماه آینده روی پالیسی و در صورت ضرورت قانون ولسوالی ها تجدید نظر صورت خواهد گرفت. غنی بر موثریت بیشتر برنامه میثاق شهروندی تاکید کرد و گفت که تا سه سال آینده آب های کوچک و متوسط مدیریت خواهند شد.

 رئیس جمهور غنی از ولسوالان خواست تا مردم را در راستای تامین امنیت بسیج نمایند، برای تغییر قوای بشری مردم را سهیم بسازند، به تطبیق صلح آمادگی بگیرند و انتخابات را به گونۀ شفاف مدیریت نمایند.

از هر ولسوالی یک جوان در شورای امنیت ملی استخدام می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد