از-کارکرد-مسوول-دولتی-تقدیر-به-عمل-آمد

ائتلاف مدنی افغانستان٫ شبکه حمایت و عصمتی گروپ از کارکرد ۱۲ مسوول دولتی به دلیل پابندی به وظایف شان تقدیر کردند.

به گزارش افغان نیوز: ائتلاف مدنی افغانستان٫ شبکه حمایت و عصمتی گروپ، روز پنج شنبه(7، سرطان) طی مراسی از 12 مسوول دولتی که به اساس یک ارزیابی مبنی بر کارکرد شان انتخاب شده بودند، تقدیر به عمل آوردند.

کنشکا نصیری، رییس ائتلاف مدنی در این مراسم گفت؛ تقدیر از 12 مسوول دولتی که به اساس یک ارزیابی صورت گرفته، درواقع گامی است برای تفکیک کارمندان کارکن و بیکاره که باید شناسایی شوند.

در همین حال صفی الله سلطانی، رییس شبکه حمایت گفت: در سه سال اخیر مسولان دولتی همواره از سوی جامعه مدنی تقدیر میشود که اساس آن، کارکرد درست و اصولی می باشد.

وی افزود؛ مسوولانی که کارنامه های خوبی دارند باید تقدیر شوند تا افراد بیکاره و کارکن از هم تفکیک شده و در بهبود آن تلاش صورت بگیرد.

عطیه مهربان، فعال مدنی در این مورد گفت: جامعه مدینی در واقع پلی است که زمینه همکاری میان دولت و ملت را فراهم می کند. اما کسانی هستند که بنام جامعه مدنی، پول های هنگفتی را حیف و میل می کنند که باید در این زمینه توجه شده و اعتبار سازی شود.

وی افزود، دلیل تقدیر از مسوولان بر اساس کارکرد این است که یک تعداد با وجود عملکرد های مفید و پابند به قانون، از معرض دید رسانه پنهان مانده اند.

آگاهان به این باور اند که اگر دولت افغانستان بتواند در عرصه مبارزه با فساد اداری به دست‌آورد مطلوب و قابل اعتنایی دست پیدا کند، از نظر امنیتی نیز می‌تواند با چالش‌های احتمالی که ممکن است بعد از خروج نیروهای امریکایی و سایر قوای بین‌المللی در افغانستان، به‌وجود بیاید مقابله کند.

از کارکرد 12 مسوول دولتی تقدیر به عمل آمد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد