استراتیژی-جدید-امریکا-در-قبال-افغانستان-موثر-بوده-است

رییس جمهور غنی در دیدار با معاون وزارت امور خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا گفته است که استراتیژی جدید ایالات متحدۀ امریکا در قبال آسیای جنوبی و افغانستان موثر بوده و با تطبیق آن تغییرات مثبت در افغانستان و منطقه رونما خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس ‌جمهوری اسلامی افغانستان در دومین روز سفرش به ازبکستان، در حاشیۀ کنفرانس بین المللی تاشکند برای افغانستان باتوماس شنان، معاون وزارت امور خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا دیدار کرد.

در این دیدار هر دو جانب در رابطه به کنفرانس تاشکند برای افغانستان، پروسه صلح و همکاری های ایالات متحدۀ امریکا با افغانستان، بحث و تبادل نظر کردند.

رییس جمهور غنی از کمک های ایالات متحدۀ امریکا در عرصه های مختلف با افغانستان و اشتراک هیات بلند رتبۀ آن کشور در کنفرانس تاشکند، ابراز امتنان نموده، گفت که استراتیژی جدید ایالات متحدۀ امریکا در قبال آسیای جنوبی و افغانستان موثر بوده و با تطبیق آن تغییرات مثبت در افغانستان و منطقه رونما خواهد شد.

در مقابل آقای شنان از تعهد کشورش بخاطر تطبیق استراتیژی متذکره اطمینان داد و گفت که ایالات متحدۀ امریکا از پروسه صلح تحت رهبری و مالکیت افغانستان حمایت همه جانبه می نمایند.

استراتیژی جدید امریکا در قبال افغانستان موثر بوده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد