استقامت-مرسی-الگوی-برای-پيروان-حق-می-باشد

گروه طالبان در واکنش به خبر فوت رییس جمهور پیشین مصر اعلام نموده که ثبات و استقامت مرحوم مرسی الگوی برای پيروان حق می باشد و تاریخ اسلام و بشریت بر آن افتخار خواهد کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه گروه طالبان که امروز سه شنبه(28، جوزا) در مورد وفات محمدمرسی، رئيس جمهورسابق مصر منشر شده، آمده است که با تأسف فروان خبری را به دست آوردیم که رهبر مهم نهضت اسلامی و رئيس جمهور منتخب سابق کشور مصر دوکتور محمد مرسی در زندان وفات نموده است.

امارت اسلامي افغانستان به نسبت وفات وی، تسلیت خویش را به خانواده، رهروان فکری و پيروان وی ونیز به تمام امت اسلامی تسلیت تقدیم می نماید، وفات مرحوم مرسی را ضائعه بزرگ برای کشور مصر و جهان اسلام می پندارد.

اعلامیه طالبان افزوده است که خداوند بر دوکتور مرسی مرحمت نماید و تمام سعی و تلاش های وی را در راه اعلاء کلمة الله قبول فرماید؛ آمین یا ربَّ العلمین !

دفتر مطبوعاتی گروه طالبان همچنان نوشته است که سرگذشت مظلوم مرسی و ظلم و جفا انجام شده در حق وی ثابت می سازد که مبارزه واقعی و رسیدن به هدف چقدر تلاش، تکالیف، قربانی و عزم بلند می خواهد.

 بنابر این، ثبات و استقامت مرحوم مرسی الگوی برای پيروان حق می باشد و تاریخ اسلام و بشریت بر آن افتخار خواهد کرد.

این درحالی است که مرسی در سی‌ام ماه جون سال ۲۰۱۲ به عنوان رئیس جمهور مصر سوگند وفاداری یاد کرد و احترام به قانون اساسی و پاسداری کامل از منافع مردم از تعهداتش بود.

دوره یک ساله ریاست‌جمهوری آقای مرسی با اعتراضات گسترده و خونین همراه بود و در این مدت درگیری‌های متعددی بین حامیان و مخالفان او رخ داد.

استقامت مرسی الگوی برای پيروان حق می باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد