اسلام‌گرای-افراطی-را-متوقف-خواهند-کرد

ترمپ بعد از ملاقات با رییس جمهور شی جین پینگ گفت که تروریست‌ها دشمن بشریت اند و او همراه با شی جین پینگ تروریسم اسلام‌گرای افراطی را متوقف خواهند کرد.

به گزارش افغان نیوز: روسای جمهوری ایالات متحده و چین در کنار بحران ‌هسته‌ای کوریای شمالی و موضوعات دوجانبه تجارتی، در مورد افغانستان و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نیز بحث کردند. ترمپ در سفر ۱۲ روزه خود به آسیا، روز چهارشنبه وارد چین شد.

دونالد ترمپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا گفت که با همتای چینی‌اش راجع به افغانستان نیز بحث کرده و هر دو متعهد شده‌اند که برای آینده صلح‌آمیز این کشور تلاش کنند. ترمپ بعد از ملاقات با رییس جمهور شی جین پینگ گفت که تروریست‌ها دشمن بشریت اند و او همراه با شی جین پینگ «تروریسم اسلام‌گرای افراطی را متوقف خواهند کرد.»

به گزارش دویچه‌وله، ترامپ هم‌چنین گفته است که آن‌ها روی موضوع قاچاق مواد مخدر نیز تمرکز می‌کنند.

در همین حال، مقام‌های چین این اظهارات ترامپ را رد کردند که گفته است ماده مخدر ضد درد «فنتانیل» که به صورت سیل آسا به ایالات متحده امریکا می‌رسد، اکثراً در چین تولید می‌شود. در عین زمان، چین این را رد نمی‌کند که برخی از این مواد که به صورت غیرقانونی در داخل این کشور تولید می‌شود، به ایالات متحده امریکا می‌رسد.

ترمپ گفته است که این ماده مخدر «زنده‌گی میلیون‌ها نفر را ویران می‌کند.

اسلام‌گرای افراطی را متوقف خواهند کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد