اشرف-غنی-افغان-ها-راه-شان-را-انتخاب-کرده-اند

رییس جمهور غنی در پیوند به قتل رئیس پوهنځی زبان و ادبیات پوهنتون ننگرهار گفته است که دشمنان افغانستان با انجام این گونه حملات بزدلانه، باور و اراده قوی مردم ما را برای آینده روشن و مترقی تضعیف نمی توانند، زیرا افغان ها راه شان را انتخاب کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که دشمنان علم و دانش، امروز در یک حملۀ تروریستی، پوهاند مسعود نیکبخت رئیس پوهنځی زبان و ادبیات پوهنتون ننگرهار را شهید و به شمول پسر موصوف، دو تن از استادان این پوهنتون را زخمی ساختند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن شدید این حملۀ تروریستی، گفت که دشمنان افغانستان با انجام این گونه حملات بزدلانه، باور و اراده قوی مردم ما را برای آینده روشن و مترقی تضعیف نمی توانند، زیرا افغان ها راه شان را انتخاب کرده اند و از جنایات و اعمال ضد بشری تروریستان متنفر اند.

آقای غنی ضمن اینکه به مسئولین مربوطه بخاطر بررسی این رویداد تروریستی هدایت داد، مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانوادۀ شهید نیکبخت ابراز می‌کند و برای مجروحین صحتمندی کامل از درگاه ایزد متعال تمنا مینماید.

این درحالی است که در نتیجه انفجار ماین مقناطیسی جاسازی شده در موتر حامل استادان پوهنتون ننگرهار یک تن جان باخت و ۳ تن دیگر زخم برداشتند.

اشرف غنی: افغان ها راه شان را انتخاب کرده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد