اشرف-غنی-در-نشست-های-بین-المللی-موقف-محکم-داریم

رئیس جمهور غنی خطاب به منسوبین قوای مسلح گفت که از برکت قهرمانی ها و قربانی های شما، در هر نشست بین المللی با سرِ بلند و موقف محکم حرف می زنیم.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رییس جمهور کشور، روز گذشتته از مرکز جدید سوق و ادارۀ قوماندانی قوای هوایی دیدن نمود.

آقای غنی در این دیدار گفت که نقش ملی نیروهای امنیتی و دفاعی ما به همه واضح است، آنان نه تنها برای تامین امنیت و ثبات کشور، بلکه بخاطر تامین امنیت و ثبات بین المللی در خط مقدم مبارزه با تروریزم می جنگند.

رئیس جمهور غنی گفت که پنج سال قبل، کسی تصور داشتن نیروی هوایی را نمی کرد، اما امروز نه تنها که قوای هوایی داریم، بلکه همه روزه توانمند می شوند و کمیت آنان به سه برابر افزایش خواهد یافت. وی با تاکید گفت که تفاهمنامه های بین المللی در بخش همکاری، تمویل و تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی به جای خود باقی هستند.

وی از نیروهای هوایی بخاطر استفاده موثر از سیستم امریکایی و عملیات های مشترک نیروهای هوایی و نیروهای خاص کماندو ستایش کرد و خطاب به تمام منسوبین گفت که هر سرباز، بریدمل، افسر، جنرال و پیلوت حاضر در این تالار، قهرمان است و ما بالای شما افتخار می کنیم.

سرقوماندان اعلی قوای مسلح خطاب به منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی، گفت که از برکت قهرمانی ها و قربانی های شما، در هر نشست بین المللی با سرِ بلند و موقف محکم حرف می زنیم و اکثریت مطلق افغانستان از شما حمایت می کنند.

اشرف غنی گفت که به خواست ها و پیشنهادات سربازان، بریدملان، افسران و تمام منسوبینی که در دیدارهای جداگانه با من، مطرح کردند، رسیدگی می شود. از سوی هم، برگزاری انتخابات شفاف، سرتاسری و همه شمول خواست مشترک همۀ ما است و نیروهای امنیتی و دفاعی، تنها نقش تامین امنیت و لوژستیک را دارند.

رئیس جمهور در اخیر سخنانش به مسئولین و منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد که تا آغاز مذاکرات صلح، روی سرکوب دشمن تمرکز داشته باشند. زیرا از برکت شجاعت و قربانی های نیروهای پر افتخار امنیتی و دفاعی، افغانستان به صلح و ثبات و امنیت پایدار می رسد.

اشرف غنی: در نشست های بین المللی موقف محکم داریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد