اصلاحات-در-وزارت-داخله-سراسری-میشود

رئیس جمهور غنی در دیدار با سفیر جدید ملکی ناتو برای افغانستان، گفت که نیروهای امنیتی با جدیت علیه تروریزم مبارزه میکند و اصلاحات در وزارت داخله نیز سراسری خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، ظهر روز گذشته با زیمرمن سفیر جدید ملکی ناتو برای افغانستان و هیئت همراه اش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، سفیر جدید ناتو گفت که ناتو با حکومت افغانستان همچنان همکار باقی می ماند.

سفیر جدید ناتو برای افغانستان افزود که ناتو از نیروهای امنیتی و دفاعی این کشور حمایت و پشتیبانی همه جانبه میکند.

او اطمینان داد که برای تحکیم و گسترش روابط ناتو و افغانستان تلاش خواهد کرد.

رئیس جمهورغنی ضمن تبریکی به آقای زیمرمن در سمت جدید، اظهار داشت که ناتو در مبارزه با تروریزم نه تنها برای ثبات افغانستان بلکه به خاطر ثبات منطقه و جهان تلاش نموده و قربانی های فراوان داده است.

وی افزود که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان همواره با تروریزم مبارزه می نمایند و به منظور فایق آمدن در این زمینه همکاری بیشتر و مشترک ناتو و همه کشور ها الزامی می باشد.

رئیس جمهور کشور با اشاره به اصلاحات در سکتور امنیتی و دفاعی گفت که در وزارت دفاع ملی اصلاحات گسترده انجام شده و قرارداد های این وزارت با شفافیت عقد می گردد، و به زودی روند اصلاحات در وزارت امور داخله نیز سرتاسری خواهد شد.

وی علاوه کرد که حکومت افغانستان در زمینه شفافیت و حساب دهی و همچنان مبارزه با فساد اداری متعهد می باشد و کمک های جامعه جهانی در افغانستان به گونه موثر آن مصرف خواهد شد.

رئیس جمهور از پلان امنیتی چهارساله یاد کرده افزود که پلان امنیتی چهار ساله افغانستان ترتیب گردیده که ما را برای فایق آمدن در برابر تروریزم کمک خواهد کرد.

اصلاحات در وزارت داخله سراسری میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد