اظهارات-سرور-دانش-در-پیوند-به-همایش‌ها

معاون دوم ریاست جمهوری می‌گوید امروز در فضای آزاد سیاسی از هرنوع گردهم‌آیی‌ها و همایش‌ها در جهت اصلاحات استقبال می‌کنیم، اما باید بدانیم که همه در دفاع از منافع و مصالح کشور مسؤولیت داریم.

به گزارش افغان نیوز: سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری می‌گوید همه در کشور در یک سنگر تحت حکومت وحدت ملی در مقابل دشمنان مشترک و تروریزم بین‌المللی، مخصوصا طالبان، القاعده و داعش قرار دارند.

معاون دوم رییس جمهور گفت امروز در فضای آزاد سیاسی از هرنوع گردهم‌آیی‌ها و همایش‌ها در جهت اصلاحات استقبال می‌کنیم، اما باید بدانیم که همه در دفاع از منافع و مصالح کشور مسؤولیت داریم.

محمد سرور دانش امروز در جریان سخن‌رانی در مراسم تجلیل از روز میلادالنبی گفت نباید به سمتی حرکت شود که منافع علیای کشور صدمه ببیند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که برگزاری همایش بزرگی در قندهار به میزبانی جنرال رازق فرمان‌دۀ پولیس آن ولایت با حضور سران سیاسی در روزهای اخیر سروصداهایی را به میان آورده‌است.

در این همایش قرار بود رهبران سیاسی و سران جهادی به شمول عطا محمد نور، محمد اسماعیل خان، رحمت‌الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی و اعضای پارلمان هم‌چون همایون همایون معاون و ظاهر قدیر معاون پیشین مجلس نماینده‌گان، لالی حمیدزی عضو مجلس نماینده‌گان و باتور دوستم فرزند جنرال دوستم اشتراک کنند.

اما از این میان، به هواپیمایی که قرار بود عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی و والی بلخ و باتور دوستم را از بلخ به قندهار منتقل سازد، اجازۀ پرواز داده نشد.

در همین حال سرور دانش امروز این را هم گفت که از مرزهای ما هیچ کشوری تهدید نخواهد شد اما از کشورهای دور و نزدیک هم می‌خواهیم کشور ما را صحنۀ جنگ‌های نیابتی نسازند.

اظهارات سرور دانش در پیوند به همایش‌ها

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد