اعتراض-باشندگان-غور-پس-از-توافق-با-حکومت-پایان-یافت

باشندگان ولایت غور پس از ده روز اعتراضات مدنی در دیدار با هئیت حکومت مرکزی، روی عملی شدن خواسته های شان به توافق رسیدند.

به گزارش افغان نیوز: پس از ده روز اعتراضات مدنی باشندگان ولایت غور، روز گذشته، هئیت هفت نفری حکومت مرکزی تحت ریاست اسدالله فلاح مشاور ارشد رئیس جمهور غنی به این ولایت رفتند.

اسدالله فلاح، مشاور ارشد رئیس جمهور غنی طی این سفرش به ولایت غور گفت که بر علاوه ۴۰ کیلومتر سرک در ولسوالی لعل و سرجنگل این ولایت، ساخت چهل کیلومتر دیگر ساخت سرک مرکزی نیز شامل بودجه سال مالی ۱۳۹۹ خورشیدی می گردد.

ناصر احمد نماینده د افغان برشنا شرکت نیز از تامین برق این ولایت خبر داده و می گوید که در سال آینده نیاز های ساکنان این ولایت از ناحیه نور برق رفع خواهد شد.

معترضین غوری نیز در این دیدار با هئیت حکومت مرکزی روی عملی شدن خواسته های شان تاکید کردند.

از سوی هم، نمایندگان مردم غور در مجلس نمایندگان که هیئت اعزامی حکومت مرکزی را همراهی می کردند، روی عملی شدن تعهدات حکومت تاکید کردند.

این درحالی است که سال گذشته نیز باشنده گان ولایت غور ۴۰ روز خیمه نشینی کردند و سر انجام طی یک تفاهمنامه با شخص ریاست جمهوری توافق کردند که سالانه ۱۰۰ کیلومتر شاهراه مرکزی و کار بند برق این ولایت شدت بخشیده می‌شود اما هیچ کار عملی تا هنوز صورت نگرفت.

اعتراض باشندگان غور پس از توافق با حکومت پایان یافت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد