اعتراف-تلخ-حکومت-به-استخبارات-ضعیف

معاون اول ریاست جمهوری اعتراف کرد که حمله بر پوهنتون کابل برای ما یک ناکامی استخباراتی و فاجعه انسانی است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول رئیس‌جمهور در صفحه فیسبوک‌اش نوشت: «حمله بر پوهنتون کابل برای ما یک ناکامی استخباراتی و فاجعه انسانی است. این حمله گندیده‌گی وجدان طالب و هم‌فکران او را نشان می‌دهد. این حمله امروز و هیچ‌گاهی پس از امروز توجیه ندارد. نفرین بر طالب و هم‌فکر و حامی طالب».

در همین حال، محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور شامگاه دوشنبه 2 نوامبر در پیام ویدیویی، حمله مهاجمان مسلح بر دانشگاه کابل را محکوم کرده گفت، مردم‌ افغانستان هیچ‌گاه در برابر ظلم سر خم نکرده‌اند.

رییس جمهور غنی می‌افزاید: «این حمله، حمله بر عزت، پیشرفت و آینده روشن افغانستان می‌باشد. مدتی من افتخار معلمی و ریاست پوهنتون کابل را داشتم، یک گوشۀ از قلب من هنوز برای این نهاد تحصیلی همچنان می‌تپد. حمله امروز درد عظیمی را نصیب ما کرده است».

صدیق صدیقی، سخنگوی رییس جمهور غنی شامگاه دوشنبه 2 نوامبر در توییتی نوشت، در پی حمله مهاجمان مسلح بر دانشگاه کابل، امروز سه‌شنبه 3 نوامبر در سراسری این کشور ماتم ملی می‌باشد.

این درحالی است که در نتیجه حمله مهاجمان مسلح روز دوشنبه 2 نوامبر بالای دانشگاه کابل بیش از 20 نفر کشته شدند و 40 تن دیگر زخم برداشتند.

اعتراف تلخ حکومت به استخبارات ضعیف

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد