اعضای-رهبری-تیم-صلح-و-اعتدال-به-ولایت-بلخ-رفتند

گزارش ها می رسانند که اعضای رهبری تیم صلح و اعتدال به منظور شرکت در یک گردهمایی بزرگ وارد شهر مزار شریف ولایت بلخ شدند.

به گزارش افغان نیوز: حنیف اتمر، یونس قانونی و برخی دیگری از رهبران تیم انتخابات صلح و اعتدال صبح امروز دوشنبه (5 حمل) وارد شهر مزار شریف مرکز ولایت بلخ شدند.

اعضای رهبری تیم صلح و اعتدال در یک همایش بزرگی که به مناسبت بزرگداشت از روز شهدا در مزار شریف برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی خواهند کرد.

این در حالی است که پیش از این معرفی عبدالرقیب مبارز فرمانده جدید پولیس ولایت بلخ به جای اکرم سامع فرمانده سابق این ولایت، با واکنش تند استاد عطا محمد نور رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی مواجه شده بود و این مساله سبب تنش در بلخ شد.

رهبری تیم انتخاباتی صلح و اعتدال، در واکنش به معرفی فرمانده پولیس بلخ با استفاده از زور نظامی به روز پنجشنبه (23 حوت) تاکید کرد که اقدامات خلاف تعهدات و اجراآت غیرقانونی از سوی حکومت بدون رعایت مصلحت امور مملکت در حال تطبیق است.

عطامحمد نور رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی نیز گفته بود که معرفی فرمانده جدید بلخ خلاف توافقنامه قبلی او با حکومت بوده و مورد قبول نیست.

قابل ذکر است که در تیم انتخاباتی محمد حنیف اتمر که بنام صلح و اعتدال نامگذاری شده است محمد یونس قانونی به حیث معاون اول، محمد محقق معاون دوم و محمد عالم ساعی به نماینده‌گی از قوم ترکتبار افغانستان شامل هستند.

اعضای رهبری تیم صلح و اعتدال به ولایت بلخ رفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد