اعضای-کمیسیون-تدارکات-ملی-از-سوی-رئیس-جمهورتقدیر-شدند

رئیس جمهورغنی، کارکرد کمیسیون تدارکات ملی را در ۱۸ ماه گذشته قابل ستایش دانسته و به پاس خدمات این نهاد، به یما یاری رئیس این اداره مدال غازی میرمسجدی خان و به کارمندان کمیسیون تدارکات تقدیرنامه اهدا کرد.

به گزارش افغان خبر:  در این مراسم که در ارگ برگزار گردید، رئیس‌جمهور گفت: پیام من به همه ادارات، مسوولین و کارمندان این است که امور کاری شانرا با موثریت و شفافیت به‌پیش ببرند و این افراد برای افغانستان افتخار هستند".

رئیس‌جمهور کشور با اشاره به کارکردهای ارزندۀ رئیس و اعضای کمیسیون تدارکات ملی گفت، آنان توانستند که طی ۱۸ ماه، یک اداره‌ی موفق را در افغانستان ایجاد کنند، اداره‌ی که براساس ارزیابی وزارت مالیه استرالیا، در سطح کشور نمونه اعلام گردید.

رئیس‌جمهور غنی گفت، موثریت و شفافیت اداره‌ی تدارکات ملی، این خواست مردم را تقویت می‌کند که نهادها با ارایه‌ی خدمات موثر و ارزنده، اصلاح و تقویت می‌گردند.

رئیس‌جمهور کشور ایجاد روحیه ‌ی همکاری را در کمیسیون تدارکات ملی مثبت دانسته گفت، شماری از ادارات با وجود آنکه دارای ظرفیت‌های بالای می‌باشند، نتوانسته‌اند زمینۀ هماهنگی را ایجاد کنند، اما ادارۀ تدارکات ملی در ایجاد هماهنگی موفق بوده‌است.

همچنان محمداشرف غنی از محمدسرور دانش معاون دوم ریاست‌جمهوری، داکتر عبدالله عبدالله رئیس‌اجرائیه، وزرای مالیه، اقتصاد و عدلیه، داکتر محمدهمایون قیومی مشاور ‌ارشد رئیس‌جمهور در امور زیربنایی، اعضای شورای ملی، کابینه و ادارۀ سیستیکا که در جلسات هفته‌وار کمیسیون تدارکات ملی اشتراک فعال دارند، قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور گفت، در امور تدارکاتی وزارت دفاع ملی تغییرات قابل ملاحظۀ رونما گردیده‌است، و شماری از رشوه گیرنده‌گان وزارت امور داخله نیز بازداشت شدند که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد که دزدی کردن نان نیروهای امنیتی و دفاعی نه تنها جرم، بلکه گناه نیز می‌باشد و با مرتکبین آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سپس، یما یاری رئیس اداره‌ی تدارکات ملی از رئیس‌جمهور کشور که با اعطای مدال و تقدیرنامه‌ها، از کارکردهای وی و همکارانش ستایش به عمل آروده‌است، تشکری کرد.

او افزود:"برای آوردن اصلاحات و مبارزه با فساد اداری از طریق نظام تدارکات، به‌ برآورده‌شدن دیدگاه حکومت وحدت ملی نزدیک خواهیم شد و خواست‌های مردم در این زمینه نیز برآورده می‌گردد".

 

اعضای کمیسیون تدارکات ملی از سوی رئیس جمهورتقدیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد