افزایش-سربازان-آمریکایی-به-معنی-ادامه-جنگ-در-افغانستان-است

حامدکرزی با افزایش نیروهای امریکایی در افغانستان مخالفت شدید نموده و موجودیت این نیروها را سبب افزایش جنگ در کشور می پندارد.

به گزارش افغان نیوز: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین کشور در برابرهرنوع برنامه و استراتیژی های آمریکا که سبب افزایش جنگ در افغانستان شود اعلام ایستادگی کرده است.

 اولین باری نیست که کرزی با راهکار های ایالات متحده در افغانستان مخالفت می کند، چنانچه در سال های آخر زمامداری اش نیز توافقنامه ی امنیتی با آمریکا را امضاء نکرد.

آقای کرزی افزود، تا زمانیکه مسئله ی افغانستان با پاکستان روش نشود، قرارداد امنیتی با آمریکا به نفع افغانستان نخواهد بود.

به گفته وی هدف مردم افغانستان بیرون راندن آمریکا نیست بلکه کاهش آزار و اذیت و کشتار مردم افغانستان و تحقق صلح حقیقی در کشور می باشد.

کرزی در مورد صلح بیان نموده که ما از اقدامی حمایت می کنیم که باعث صلح، امنیت و ثبات در افغانستان شود، فرق نمی کند که این اقدام از جانب آمریکا و یا کدام کشور دیگر باشد.

همچنان آقای کرزی در مورد سیاست ها و جریان های سیاسی در داخل کشور ابراز نظر کرده و گفته است که با هر نوع ائتلاف مخالف است.

حامد کرزی گفته که ایجاد ائتلاف ها در شرایط کنونی به ضرر افغاستان است و اکنون نظام کشور به یک بی نظمی بزرگ مواجه است.

نشست سه گانه ی عبدالرشید دوستم، عطا محمد نور و محمد محقق در ترکیه، باعثت تشکیل یک ائتلاف سه گانه شد که بخاطر نجات افغانستان عنوان شده و از ضعف حکومت انتقاد نمودند.

آقای کرزی بدون اینکه مخاطب اش  را مشخص کند گفت: تفرقه اندازی و جایگزین  و کنار زدن اشخاص راهی برای یک حکومت داری خوب نیست، اصل صداقت و اتحاد مردم باید جفظ شود.

افزایش سربازان آمریکایی به معنی ادامه جنگ در افغانستان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد