افغانستان-تحت-رهبری-اشرف-غنی-به-صلح-دست-می‌یابد

در پیام تبریکی رییس جمهوری چک به مناسبت انتخاب مجدد رییس جمهور غنی آمده است که افغانستان تحت رهبری اشرف غنی به صلح و ثبات دست خواهد یافت.

به گزارش افغان نیوز: ارگ با نشر اعلامیه می‌گوید که عنوانی محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، پیام تبریکیه از سوی میلوش زمان، رئیس جمهور جمهوری چک، به مناسبت انتخاب مجدد اشرف غنی به حیث رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، مواصلت ورزیده است.

در این پیام تبریکی، رئیس جمهور چک، صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت انتخاب مجدد محمد اشرف غنی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، به دولت و مردم شریف افغانستان ابراز نموده است.

آقای زمان همچنان، در این پیام به گسترش هرچه‌بیشتر روابط میان دوکشور اشاره کرده، نگاشته است: «مطمئن هستم که افغانستان تحت رهبری شما به صلح و ثبات دست خواهد یافت.»

این درحالی است که تنش های سیاسی بر سر کرسی ریاست جمهوری میان عبدالله و اشرف غنی هنوز به قوت خویش باقیست. از سوی هم، جنگ میان نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان در ولایت های مخلتف کشور به شدت جریان دارد. گروه طالبان و حکومت افغانستان هرازگاهی همدیگر را به نقض توافق‌نامه صلح با امریکا متهم می کنند.

افغانستان تحت رهبری اشرف غنی به صلح دست می‌یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد