افغانستان-در-سطح-ملی-و-بین-المللی-دستآورد-دارد

رییس جمهور غنی در دیدار با سربازان، بریدملان و افسران قول اردوی ۲۰۳ تندر، گفت که تاریخ و نسل های آینده بالای شما افتخار می کنند، زیرا از برکت مبارزه، شجاعت و دلیری شما، افغانستان در سطح ملی و بین المللی دستآورد دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس کشور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح شام روز گذشته با سربازان، بریدملان و افسران قول اردوی ۲۰۳ تندر طی مراسم جداگانه دیدار کرد و خواست ها و پیشنهادات آنان را استماع نمود.

قاری عبدالرشید، محمد هارون و جنرال اسرار اطلس به نمایندگی از سربازان، بریدملان و افسران قول اردوی ۲۰۳ تندر، پیشنهادات خویش را در عرصه های ترفیعات، بورس های تحصیلی، تمویل بهتر سربازان و تقویت و تجهیز نیروهای هوایی مطرح کردند و به رئیس جمهور بخاطر تامین امنیت پروسه صلح و انتخابات، اطمینان دادند.

آن ها خاطرنشان کردند که افتخار می کنند تحت قیادت و رهبری رئیس جمهور وظیفه دفاع از کشور و حفاظت از هموطنان خویش را با کمال صداقت و شجاعت انجام می دهند و با تاکید گفتند که در این عرصه آمادۀ هرگونه قربانی می باشند.

رییس جمهور غنی پس از استماع صحبت ها و پیشنهادات سربازان، بریدملان و افسران قول اردوی ۲۰۳ تندر، خطاب به این فرزندان قهرمان و دلیر گفت که تاریخ و نسل های آینده بالای شما افتخار می کنند، زیرا از برکت مبارزه، شجاعت و دلیری شما، افغانستان در سطح ملی و بین المللی دستآورد دارد.

وی همچنان در تالار قول اردوی ۲۰۳ تندر در حضورداشت اراکین بلند رتبۀ دولتی، در نشستی با مسئولین ملکی و امنیتی ولایت پکتیا و منسوبین قول اردوی تندر اشتراک و به وزیر دفاع ملی دستور داد که مشکلات سربازان را در زمینۀ های ترفیعات، رخصتی ها و معاشات، حل و سهولت های لازم را در این خصوص فراهم کند. وی افزود که همکاری و هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور وجود دارد و باید بهتر و بیشتر گردد.

رئیس جمهور خطاب به منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت که مردم افغانستان نسبت به هر زمان دیگر حامی نیروهای امنیتی و دفاعی خویش اند و این حمایت و اعتماد را شما در اثر فداکاری و تلاش های تان بدست آورده اید که به برکت آن صلح و پیشرفت نیز خواهد آمد.

سرقوماندان اعلی قوای مسلح خاطرنشان کرد که مردم افغانستان از ۴۰ سال بدینسو بسیار درد و رنج را متقبل شده اند و به برکت مبارزه و فداکاری شما بحران ۴۰ سالۀ کشور خاتمه می یابد. وی افزود که با گذشت هر روز، علاقمندی و باور مردم بالای شما بیشتر می گردد.

معاقباً تورن جنرال شعور گل قوماندان قول اردوی ۲۰۳  تندر ضمن خوش‌آمدید به رئیس جمهور اطمینان داد که در راستای تامین امنیت بهتر پروسه صلح، انتخابات، شاهراه ها و ولسوالی ها و حمایت از خیزش های ملی، از هیچ نوع سعی و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

جنرال گل محمد راسخ، قوماندان زون ۳۰۳  به رئیس جمهورر اطمینان داد که در راستای تطبیق قانون کوشش های بی‌شایبه خواهند کرد. وی افزود هم‌آهنگی و همکاری میان نیروهای امنیتی و دفاعی افزایش یافته است.

افغانستان در سطح ملی و بین المللی دستآورد دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد