افغانستان-را-از-چنگ-آمریکا-به-تنهایی-آزاد-خواهم-کرد

حامد کرزی به آمریکا هشدار می دهد، جواب پرتاب بزرگترین بمب دنیا را با آزادسازی افغانستان از چنگ این کشور خواهم داد حتی اگر هیچ کس در کنارم قرار نگیرد و به تنهایی با این ظلم مبارزه خواهم نمود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین کشور امروز شنبه(26 حمل) در یک کنفرانس خبری در کابل آمریکا را تهدید به انتقام جوی از خاک افغانستان کرد و گفت: ترامپ با پرتاب این بمب در ولایت ننگرهار محیط زیست را برای ده ها نسل این کشور آلوده کرد.

آقای کرزی تصریح می کند، مردم ساکن در این منطقه به بیماری های شیمیایی خطرناکی دچار خواهند شد و تمامی نسل های که در این جا ساکن هستند مصون نخواهند بود.

رئیس جمهور پیشین تاکید کرد حکومت در این خیانت و جرم با آمریکا هم دست است و به نظر می رسد قبل از پرتاب آن ، آمریکا با حکومت توافق کرده است که در این صورت رئیس جمهور نسبت به خاک افغانستان خائن است و هیچ وابستگی به امنیت و آینده مردم کشور ندارند.

او همچنان افزود: " چندی قبل خانه های این منطقه که مادر بمب را انداخته  توسط داعشیان تخلیه شده است دیروز با پرتاب این بمب فهمیدم که آمریکا با حمایت داعش به آنان دستور داده تا در این کار به این کشور کمک کنند."

حامد کرزی خاطر نشان ساخت، داعش در حمایت آمریکا است و این گروه از پاکستان نه بلکه آمریکا آن را به وجود آورده تا به بهانه این گروه به افغانستان تجاوز کرده بمب های خود را آزمایش نماید.

کرزی به حکومت افغانستان نیز خوش بین نبوده و اظهار داشت که این حکومت از من نمایندگی نکرده و پس از این در کنار حکومت وحدت ملی نه بلکه در مقابل شان خواهم ایستاد.

افغانستان را از چنگ آمریکا به تنهایی آزاد خواهم کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد