افغانستان-و-عراق-در-خط-مقدم-جنگ-قرار-دارند

رئیس جمهورغنی در دیدار با سفیر عراق در کابل بیان کرد که افغانستان و عراق در خط نخست جنگ علیه تروریزم قرار دارند و باید جامعه جهانی در این خصوص توجه نماید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور با فرزدق زهیرالغلای سرپرست سفارت عراق در افغانستان دیدار کرد.

در این دیدار رئیس جمهور غنی برای حکومت و مردم عراق بخاطر موفقیت های اخیر شان در راستای مبارزه با تروریزم، تبریک گفت و خاطرنشان کرد که هر دو کشور دارای دشمن مشترک بوده و  در خط مقدم مبارزه علیه تروریزم قرار دارند.

محمد اشرف غنی، همکاری میان افغانستان و عراق و کشور های منطقه و جهان را در راستای مبارزه با تروریم لازمی دانسته، از همکاری حکومت و مردم افغانستان در این خصوص اطمینان داد.

رئیس جمهور به  سرپرست سفارت عراق در افغانستان گفت که سلام ها و تمنیات نیک وی را به رئیس جمهور و سایر مقامات آن کشورش برساند. وی افزود: حکومت افغانستان تامین امنیت دیپلمات ها و ساحات دیپلماتیک را در اولویت کاری خویش قرار داده است.

فرزدق زهیرالغلای سرپرست سفارت عراق در افغانستان گفت که ما در راستای مبارزه با تروریزم در کنار مردم افغانستان قرار داریم و دشمن مشترک ما هرگز به موفقیت نایل نخواهد شد.

وی در اخیر این دیدار بااشاره بر اینکه افغانستان و عراق منحیث دو کشور مسلمان و برادر، دارای مناسبات دیرینه، تاریخی و استراتیژیک اند، گفت که سفارت عراق در کابل بزودی بازگشایی گردیده و به کارش به طور عادی ادامه خواهد داد.

افغانستان و عراق در خط مقدم جنگ قرار دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد