اقدامات-امرالله-صالح-یک-حرکت-نمایشی-است

شماری از نمایندگان مجلس مدعی اند که ناامنی در ولایات و تخریب سرک ها در شاهراه های کشور نشان می دهد که اقدامات اخیر وزیر امور داخله یک حرکت نمایشی می باشد.

به گزارش افغان نیوز: انجنیر نفیسه عظمی نماینده مردم غزنی در پارلمان کشور، امروز دو شنبه(24، جدی) با ابراز نگرانی گفت؛ اقدامات وزارت امور داخله غیر قانونی است و اگر واقعاً امرالله صالح در تامین امنیت تلاش می کند؛ راه قره باغ، جاغوری و مالستان دو ماه میشسود مسدود است چرا باز نمی کنند؟ از سوی هم صدها قمار خانه و قلیون خانه در کابل و دیگر شهرها فعالیت می کنند اما وزارت امور داخله هیچ گونه توجه ندارد.

در همین حال، محمد علی اخلاقی نماینده مردم غزنی در پارلمان گفت: با اینکه صدها تن از نیروهای امنیتی در مسیر شاهراه کابل – قندهار مسئول تامین امنیت را دارند اما جاده از سوی گروه طالبان تخریب شده است.

مولوی موحد عضو دیگر مجلس نمایندگان گفت: اقدامات اخیر وزیر امور داخله یک حرکت نمایشی است و هر کسی که در این مقام گماشته میشود در روزهای نخست کاری اش تلاش می کند تا اعتماد مردم را جلب کند. درحالیکه وضعیت امنیتی در ولایت نورستان خراب است و هیچ توجه برای بهبود ان از سوی وزارت امور داخله و دفاع صورت نمی گیرند.

از سوی هم، لالی حمیدزی نماینده مردم قندهار در پارلمان کشور اظهار داشت: افراد برجسته در ولایت های کشور، مخصوصا در ولایت قندهار ترور شوند اما نیروهای امنیتی هیچ توجه به آن ندارند و کسانی که در این رابطه دستگیر میشوند از سوی امنیت ملی رها می گردد.

این درحالی است که به تازهگی رییس جمهور بجای دوازده تن از مقامهای وزارت امور داخله، چهرههای تازه را معرفی کرده است و نیز معاونیت نخست را در این وزارت، ایجاد کرده است.

اقدامات امرالله صالح یک حرکت نمایشی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد