امرالله-صالح-گریست

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که پس از رهایی یک دختر پنج ساله و نشستن آن در کنار پدرش، اشک خوشی ریختم.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز شنبه(29، قوس) به سلسله نشست‌های "شش‌نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که از ریاست امنیت ملی کابل و سایر بخش‌های مربوطه بخاطر دستاورد بسیار مهم شان سپاس می‌نمایم.

وی افزوده است که چندی قبل، یک دختر کوچک پنج ساله از ناحیه هشتم، منطقه شهرک طلایی ربوده شده بود. امروز ویدیوی رهایی او را دیدم که در کنار پدرش نشسته بود. اشک خوشی ریختیم.

صالح خواهش کتبی خویش را حضور مقام ریاست جمهوری ارسال نموده تا کارمندان امنیت ملی که درین کار نقش داشتند، مورد تقدیر بلند قرار گیرند و برای‌شان شان مدال مد نظر گرفته شود.

معاون اول ریاست جمهوری می‌افزاید که تمام اعضای این باند  تبهکار هریک هجرت الله، محمد کمال، شیرالله، محمدیار، حیات الله، محمد قاسم و بریالی  که درین جنایت دست داشتند گرفتار گردیده اند.

به گفته صالح؛ آنها از خانواده موصوفه خواهان سه صد هزار دالر شده بودند و دخترک در ساحه بگرامی دریک خانه نگهداری می‌شد.

در عین حال، دو نفر از تروریستانی که برای جا سازی ماین های مقناطیسی به کابل آمده بودند و قبلا این جنایت را انجام هم داده بودند، دستگیر شده اند. یکی از دستگیر شده ها ادعا دارد که خانواده اش نزد طالبان به نحوی گروگان است و گفته شده که پس از انجام چند حمله آنها را آزادی حرکت می‌دهند.

صالح می‌افزاید که متاسفانه یک نفر جوان متعلق به خانواده تجار پیشه در ساحه غازی استدیوم اختطاف گردیده است. پس از یک وقفه نسبتا طولانی، این اولین مورد اختطاف در شهر کابل پنداشته می‌شود.

آقای صالح گفت: چند تن اختطاف‌گر در سالهای گذشته اعدام شدند و یکی از بهترین کار های دولت همان بود. امید است  جامعه از شر این درنده گان انسان نما با اجرای جزای اعدام خلاص گردد.

این درحالی است که با تشدید ناامنی‌ها، رئیس جمهور غنی، امرالله صالح معاون اول خود را برای تأمین امنیت کابل گماشت. برخی از باشنده گان کابل دزدان را خطرناک تر از تروریست ها می‌دانند و اکنون به اقدامات جدی امرالله صالح چشم دوخته اند.

امرالله صالح گریست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد