امریکا-افغانستان-را-تحقیر-و-به-پاکستان-طعنه-می-زند

رییس جمهور ایران می گوید که امریکا به پاکستان طعنه می زند، افغانستان را تحقیر، ترکیه را تنبیه، روسیه را تهدید و ایران را تحریم می کند.

به گزارش افغان نیوز: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران روز شنبه(17، قوس) در دومین کنفرانس روسای مجالس ایران، افغانستان، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه گفت: ما فرزندان تمدن‌های بزرگ در معرض یورشی همه جانبه هستیم که نه تنها هویت و استقلال ما را تهدید می‌کند بلکه مصمم است پیوند های دیرپای ما را از هم بگسلد.

رئیس جمهور ایران تصریح کرد: کشوری که جنگی تجارتی با چین به راه انداخته، به پاکستان طعنه می زند، افغانستان را تحقیر، ترکیه را تنبیه، روسیه را تهدید و ایران را تحریم می کند، متهم ردیف اول در شکستن پیوندهاست.

اگر ایالات متحده امریکا گمان می کند که می تواند ما را از هم جدا کند، سخت در اشتباه است و ما اینجا هستیم تا بگوییم که قصد نداریم این گستاخی ها را تحمل کنیم و ما در برابر آنها خواهیم ایستاد.

حسن روحانی با تاکید بر اینکه "از کسی که به دیوارها تعظیم می کند، انتظار نداریم که به پل ها احترام بگذارد"، اظهارداشت: از چنین مسئولیت گریزی، نمی خواهیم که به مسئولیت تازه ای گردن بنهد.

امریکا افغانستان را تحقیر و به پاکستان طعنه می زند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد